Jungle

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: X903
Artikelnaam: Jungle
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 90 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €109,95

katan_2020_jungle.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Op zich... zit hier wel potentie in. Dezelfde effecten zitten in de Pyro+Papel in 25mm wel en zijn daar erg goed uitgevoerd.
Deze cakebox bevalt mij dan ook wel en mogelijk is deze zelfs in 30mm... (100sh > €110,- een beetje te duur voor 25mm). Cake 1, 2 en 3 komen hier erg mager over, zowel in effect als het tempo vind ik. Cake 4 maakt het wel meer waar. Hopelijk groeit dit uit tot iets moois nog, maar in dit stadium is het zeker een `nee`.

Op zich... zit hier wel potentie in. Dezelfde effecten zitten in de Pyro+Papel in 25mm wel en zijn daar erg goed uitgevoerd.
Deze cakebox bevalt mij dan ook wel en mogelijk is deze zelfs in 30mm... (100sh > €110,- een beetje te duur voor 25mm). Cake 1, 2 en 3 komen hier erg mager over, zowel in effect als het tempo vind ik. Cake 4 maakt het wel meer waar. Hopelijk groeit dit uit tot iets moois nog, maar in dit stadium is het zeker een `nee`.

Inderdaad 30mm

Laatste cake komt wel goed over, maar tempo en effecten van de eerste cakes kan mij zo via film zeker niet overtuigen nog.

Laatste cake is wel leuk maar puur vanwege het feit dat er meerdere schoten tegelijk zijn waardoor het effect wat langer blijft hangen. Ik zou deze aan de hand van dit filmpje lekker laten staan.

Eigenlijk komen al de nieuwe boxen mij wat 'goedkoop' over op de filmpjes. De effecten ogen wat saai, slap of slordig, evenals het tempo. De effecten blijven ook niet lang hangen. Het is het voor mij allemaal niet. Ondanks de mooie aanbiedingen momenteel valt er voor dat geld veel mooier spul te krijgen.

Moet eerlijk zeggen dat ik hier ook niet echt warm voor zal lopen...Niks bijzonders en kleine effecten..De laatste salvo's mogen er dan wel weer zijn.

had het zelfde , eerste gedeelte ook erg mager kan nooit 30 mm zijn ja die laatste is zeker wel beter ja lijk meer op 30 mm

Licht eens toe :wink:

Kwestie van persoonlijke smaak. Slappe boeketten, snel voorbij en totaal geen wauw-effect maar dat heb ik bij meer nieuwe producten van Katan. Enige wat voor mij positief is, zoals reeds al gezegd, is de 4e cake.

Van mij hadden de cakes best wat sneller uitgevoerd mogen worden. Nu komt hij op sommige momenten erg traag over.

Back
Bovenaan