Jumpshot 100's

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 874
Artikelnaam: Jumpshot
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 400,0 gram
Aantal schots: 100
Effectomschrijving: 100 schots thundercake. Maximale vulling geeft power aan dit artikel. Effecten in zilveren glitters en zware burstknallen met groene sterren. Prachtige heldere kleuren en enorme harde knallen!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 59,95
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een geweldige cake hoor:) Heb 'm zelf ooit eens in de straat gehad en dat ziet er top uit!
Mogen we hieruit trouwens concluderen dat de oude Next-lijn er compleet uitgaat? Aangezien een aantal van deze cakes ondergebracht zijn in de silver Label?

De Jumpshot is idd een erg mooie cake.
Toch 1 van de betere uit de Lesli stal.
Ik vermoed ook dat er in de lijnen gesneden gaat worden daar er her en der bekende al bestaande producten opduiken.

Aah, deze cake ken ik nog wel! Nooit gehad, maar was er altijd wel gek van toen ik hem op film zag. Dit jaar misschien maar eens proberen aan te schaffen dan.

Echter snap ik iets niet, ik ging namelijk meteen naar filmpjes zoeken op youtube en ik kwam 2 soorten jumpshots tegen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze heeft hele vette mines, maar kende ik helemaal niet! Wordt die nog wel verkocht?

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is zoals ik hem ken, heel gaaf met die salvo's!

Met een leuke korting erover heen zit deze cake er gewoon bij dit jaar in mn collectie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aah, deze cake ken ik nog wel! Nooit gehad, maar was er altijd wel gek van toen ik hem op film zag. Dit jaar misschien maar eens proberen aan te schaffen dan.

Echter snap ik iets niet, ik ging namelijk meteen naar filmpjes zoeken op youtube en ik kwam 2 soorten jumpshots tegen.

movie
Deze heeft hele vette mines, maar kende ik helemaal niet! Wordt die nog wel verkocht?

movie

Met een leuke korting erover heen zit deze cake er gewoon bij dit jaar in mn collectie.

De eerste is Supernatural, ook van Next Generation. Weet niet of hij dit jaar nog verkrijgbaar is.

wow, wat een eentonige cake 100 schots groen met glitters.. beetje saai als je het mijvraagt

Tja dat is jouw mening en jouw smaak dan inderdaad.
Ik vind het persoonlijk een zeer leuke cake met een snel tempo, goede salvo's een topburst en leuke boeketten.
De prijs is naar mijn mening iets te hoog, maar het effect is super!

Als hij onder de 50 euro komt dan koop ik er 1!:cool: Morris wat een vet filmpje!:handsup: Super kleuren, harde burst en al die boeketten bij elkaar vullen de hele lucht! (bijna dan!:wink:)

Deze voorbij zien komen in een ander jasje. In het echt is hij zoveel beter als op film! Mooie gevulde lucht, lekker rap tempo en de burst is ook niets mis mee. Toch een beetje jammer dat hij qua verschillende effecten een beetje karig is.

movie

movie

Vorig jaar zijn er nogal wat filmpjes bij Lesli door elkaar gehaald van de Next Generation collectie. Slordigheid zullen we maar zeggen? Maar goed; on-topic. Vorig jaar twijfelde ik al of ik deze cake zou kopen, maar dit jaar schaf ik hem denk ik wel aan. Ligt er aan dat de prijs niet boven de 60 euro wordt, wat hij vorig jaar in de Next Generation lijn ook was.

Nieuw label:

2q1xc15.jpg

(BRON:www.vuurwerkplanet.nl)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan