Joy Ride

Ik denk dat het met name in de camera positie zit, ze stonden niet recht van voor te filmen, maar van schuin op zij.
Dat geeft natuurlijk best een vertekend beeld, want de rechter is dichterbij en lijkt automatisch groter.

En ik weet bijna zeker dat de stars over paris die er weet geschoten gewoon productie van vorig jaar is, want die had wolff medio dit jaar nog gewoon op voorraad

Klopt wij stonden aan de rechterkant van het veld te filmen en de schietposten stonden niet precies horizontaal op dezelfde lijn, dus dubbel slecht om te filmen

hahahahaha :D wat een blundertje zeg :D ik dacht met m'n domme kop dat hij er vorig jaar ook al was :D Dan wacht ik de demo wel af :D

hahahahaha :D wat een blundertje zeg :D ik dacht met m'n domme kop dat hij er vorig jaar ook al was :D Dan wacht ik de demo wel af :D

Haha zelfs met "Nieuw 2014* in de titelnaam had je het wel kunnen weten. Achja, vergissen is menselijk. Ik heb hem wel in real-life gezien en als je het geld ervoor over hebt, heb je zeker een topper in huis hoor. De grote en volle boeketten maakt hem een klasbak!

Deze werd toch ook geschoten tijdens de demo van vuurwerkland Steenbergen?
Zoja hoe was die en is er misschien een filmpje?

Back
Bovenaan