Joy Ride

Had 2 exemplaren van de Joy-ride dit jaar :

1) Is volgens mij de versie zoals die hoort, een niet te snel tempo, grote uitwerkingen en een knallende finale.

Filmpje:

2) Ging in het begin veel sneller als de bedoeling is, ook wel mooi. Maar dan valt de finale van de cake een beetje in het niets. Al lijken de finale-shots sowieso wat minder als bij exemplaar 1.

Filmpje :

Bij ons begon hij met de finale terwijl ik toch echt het normale lont had aangestoken...Hierdoor niet zo overtuigend als verwacht op basis van filmpjes/ervaringen, maar het was een mooie bak!

Deze beest overklaste echt alles wat ik had, ik vind deze zelfs mooier dan de huidige sky palms van Royal. Dit is nou is kwaliteit, harde burst en grote,volle boeketten die lang blijven hangen afsluitend met een klapper van een finale. Voor mij was is dit de beste cake van 2014 en zal volgend jaar switchen van Royal naar Wolff als het om de wat duurdere cakes gaat.

Deze beest overklaste echt alles wat ik had, ik vind deze zelfs mooier dan de huidige sky palms van Royal. Dit is nou is kwaliteit, harde burst en grote,volle boeketten die lang blijven hangen afsluitend met een klapper van een finale. Voor mij was is dit de beste cake van 2014 en zal volgend jaar switchen van Royal naar Wolff als het om de wat duurdere cakes gaat.

Dat had ik ook al een beetje gedaan. Wolff is voor mij de allerbeste importeur op dit moment:p

Tja, nu ik alle filmpjes nog eens goed heb bekeken zijn hier toch echt 2 versies van. 1 zoals op de importeurdemo met "dikker" goud en 1 met "dunner" goud. Ik had die laatste versie, maar vind de eerste op de filmpjes toch echt mooier. En nee, het verschil heeft niets met camera's of de instellingen ervan te maken voor we die discussie krijgen...:p

En 1 met "dunner" goud. Ik had die laatste versie, maar vind de eerste op de filmpjes toch echt mooier. En nee, het verschil heeft niets met camera's of de instellingen ervan te maken voor we die discussie krijgen...:p

Idem, die van mij vond ik geen zak aan.
Pixie dust kwam totaal niet uit de verf, erg jammer.
Nee, de Joy ride was voor mij de enige flopper van afgelopen jaarwisseling.
Jammer maar volgend jaar laat ik hem staan.

Mij nog niet eerder opgevallen, maar inderdaad, met het dikkere goud maakt het een hele andere bak, nog beter. Op basis van de films met het dunnere goud vond ik het wel een topcake, komt er bij mij zeker bij dit jaar, maar als je dan de beste versie hebt, tref je het helemaal goed, duimen maar! :p

Ik had de versie met het dikkere goud. Echt Prachtig in het begin. Maar hij klapte volledig uit elkaar en toen was het rennen geblazen. Baal er goed van. Ik zei ook constant tegen mensen dat ze er niet zo dichtbij moesten staan. Achteraf snapten ze waarschijnlijk pas waarom... Volgend jaar gelukkig weer vuurwerk schieten op 35 meter afstand ipv deze smalle straat.

Laatst bewerkt:
Wat vervelend dat die klapte zeg!

Ik had ook de versie met het dikke goud, man man wat een bak! Een jaartje drogen in de bunker van Vuurwerk Huizen doet hem ook goed! :D
Super genoten!

Edit:
Hier zie je deze topper in mijn goud project, gevolgd door de Cruelty en een Lion.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan