Jouw hoofd op een label van Marijn vuurwerk?

balen dat ik dit nu pas lees, ben zelf namelijk ook zo´n schoffie van 15 jaar haha. Ben benieuwd hoer het eruit komt te zien!

vandaag was het den (eindelijk) zover, de dag van de 'fotoshoot'.
eerst nog eventjes werken van 7 tot 10 en dan konden we alweer bijna daarheen vertrekken.
daar aangekomen zaten er al 2 'schoffies' , sunseeker en het broertje van Mick39.
nadat we een gebakje kregen en wat drinken moesten we nog even wachten totdat de andere er waren want er stond er 1 in de file en 1tje werd opgehaald, de 4de was ondertussen ookal gearriveerd.
omdat het redelijk lang duurde begonnen we maar vast. duurde ongeveer 5 a 7 minuten per persoon (ongeveer geen idee hoelang precies) en we waren met z'n zessen dus het duurde niet zo heel lang, aan het einde nog een groepsfoto voor de promotie en toen waren we al weer klaar. Daarna gingen we met een drankje erbij nog even napraten en toen was het al weer klaar. (uurtje of 1)

was gezellig en bedankt Evelien, Nancy en de rest van Witte-tenten verhuur voor de gastvrijheid en de gezelligheid!

tot bij de demo dan maar hé :) (waar we allemaal voor uitgenodigd zijn ook hier bedankt voor)

Leuk om te lezen dat jullie een leuke dag gehad hebben.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het resultaat.

Heb hier weinig aan toe te voegen, mijn broertje en moeder hebben een leuke dag gehad bij Marijn, waar ze erg gastvrij ontvangen werden. Mijn broertjes vuurwerkkoorts is zelfs weer een beetje aangewakkerd hehe :p Ook erg leuk dat ze de schoffies echt als een soort 19e-eeuwse schoffies verkleedden. Ben zelf ook heel benieuwd naar het eindresultaat. Evelien en de rest van het team bedankt! :bye:

De eerste afbeelding van De Schoffies is doorgestuurd aan mij, het label zal eenzelfde opmaak hebben;

:D heerlijke foto van een stel schoffies bij elkaar, de ouders van die jongens kunnen met recht trots zijn op hun kinderen, het is namelijk niet zomaar iets dat je kind zo in de picture komt en nog gaat staan als de producten verkocht gaan worden.

Niet alleen een geniaal idee dit pakket, maar de foto is ook geniaal
Prachtige foto, antiek gemaakt,en doet mij denken aan een slapstick van vroeger.
Heel origineel idee van de Witte Tenten en nu maar afwachten wat de Schoffies ons gaan brengen

had de groepsfoto nog niet gezien met dat effect erover heen, ziet er goed uit!
hopen dat de foto's alleen ook zo mooi worden!

Laatst bewerkt:
Zelf had ik de groepsfoto ook nog niet zo gezien :D
Ziet er goed uit!
Super idee van Marijn, en de uitwerking is ook niet mis :thumbsup:

Back
Bovenaan