Jongens even stemmen op de Poll

Je mag ook trots zijn op de vrouwen, vrouwtje heeft ook nee gestemd

Goed vrouwtje heb je geef haar maar een paar lekkere boilies!!:-), extra stem kan je nog doen met een andere browser. ik heb er nu 2 gedaan 1 met explorer en 1 met chrome :-)

Kom op en nu het verschil maken/

IE, firefox, chrome, chrome mobile, dophin browser android, allemaal nee, maakt een totaal van Ja (43%), Nee (56%) en Geen mening (1%) ;)

Ja, maar ik heb er wel een kanttekening bij ik zeg dit gaat nog even goed.
nee nee niet het verbod etc......dit gaat zo mensen zeer doen , krenken, pijn doen.

Totdat er iemand is die zegt en nu is het genoeg met dat zwart makerij, oneerlijke berichten, altijd maar liegen over het vuurwerk.
Zo'n persoon krijgt et kwaad en in zeg bijv een dronken bui en die slaat hem total loss.

Dat je een mening heb oke, maar om je gelijk te halen zoals groen links het doet dat gaat gewoon echt geloof mij een keer fout.

ik las een mooie citaat op facebook toevallig zal hem zo posten vond hem wel mooi

Het is een flinke lap tekst maar deze vent heeft groot gelijk !

facebook

Robert Ebben

Even een nieuwtje op Politiek gebied.

Dhr Arno Bonte van GroenLinks en Dhr David Rietveld blijken nu toch door de mand te vallen.
Aangezien nu via een anonieme betrouwbare bron blijkt dat deze 2 leden van de Partij Groen Links, sjoemelen met het Vuurwerk klachten overlast punt.

Het blijkt nu dat deze beide personen zelfs zover gaan om maar enigszins hun gelijk te halen. Ze hebben zelf veel stemmen via diverse proxy sites, dus voor de onbekende hiermee, je kan dan ongemerkt blijven stemmen om zo een hoger aantal stemmen te krijgen.

Nu is daar een partij van computergebruikers achter gekomen en hebben daarom de site aangevallen en plat gelegd.

Hoever kan je zakken Arno en David, je hebt al meerdere keren op je donder gehad, en nu met je 3 zetels of hooguit 4, proberen jullie over lijken te gaan.
Alles moet wijken voor de zin van Groen Links, heel veel mensen kijken nu meer naar rechts !
Voor de media is er ook geen goed word over zo word vuurwerk altijd in het kwade daglicht gezet. Met uitspraken van de vliegende brigade die het vuurwerk test waar ik het schaamrood op mijn kaken van krijg.

Ik zeg doe jullie best, i.p.v. je 65 miljoen inkomsten hebt, krijg je straks dit alleen aan schade ! Want ze gaan echt de tent afbreken tijdens de jaarwisseling.
En daar is dan ineens een groot probleem en dan zegt Groen links niets meer want die zijn dan helemaal uit de kamer verdwenen.
Dan mag een ander het opknappen.

Hoe kun je nu in je hoofd halen om overlast te melden terwijl het geen Nederlands Consumenten Vuurwerk is. Dat is er vanaf 28 30 en 31 december. Dus wat je nu hoort komt uit andere landen.

Heb ik nog meer te spuien, ja toch wel iets het feest dat ieder jaar op de Grote markt van Den Haag word gehouden gaat dit jaar niet door, meerdere redenen.

Kijk zo gaat dat ook met een vuurwerkshow...iedere stad een eigen vuurwerk show?
En dan zal je zien dat na een aantal jaren je ineens hoort...helaas geen geld meer voor. En daar komt bij dat als er mensen gaan kijken dan is daar ook de politie bij nodig, nou die zijn al redelijk weg bezuinigd, het leger al helemaal, wie gaat dan de wijken bewaken waar ze de boel afbreken?

Ik zou zeggen pak het anders aan, gewoon vuurwerk laten afsteken.
Controle illegaal keihard aanpakken (dus geen softies gedrag)
Slopen, vernielen, = alles betalen !

Laat de liefhebbers met rust.

Een fijn nieuwjaar
https://www.facebook.com/r.e.ebben

Ja keihard maar wel de waarheid, ik las elders ook dat een aantal mensen daarvoor die site plat hebben gelegd.

Maat is vol kan je aan alles merken.

Als dit uit komt wat hierboven staat nou arno !

Kan dit niet naar wat nieuws sites gestuurd worden enzo? Heb de hele middag over dat meldpunt op de radio gehoord, zoveel meldingen al binnen korte tijd bla bla, nou het is wel duidelijk waarom. Ons vermoeden wordt bevestigd denk ik ...

Begrijp die frustratie best die Arno haalt bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan.
Maar laat hem maar lekker doorgaan gaat vanzelf wel een keer op zijn bek.:p

Richt een eigen tegen beweging op, op sowieso deze site komen al heel veel kenners van vuurwerk.

Nou dan ....tussen tien en twee okee

de stook dag

Back
Bovenaan