Jongens even stemmen op de Poll

Dat één topic op deze site een uitslag van een poll zo kan beïnvloeden zegt genoeg over de betrouwbaarheid van zulke polls. Het ligt er allemaal maar net aan wie je het vraagt wat voor uitslag je krijgt. Een "krant" lijkt net neutraal, maar je hebt linkse en rechtse kranten, grote en kleine kranten, softe en minder softe kranten, met ieder hun eigen doelgroep.

Mensen die online kranten lezen en dan vooral die reacties achterlaten en stemmen zijn überhaupt al bepaalde types. Er zijn ook heel veel mensen die niet zo bezig zijn met kranten lezen en hun mening overal achterlaten, mensen die het eigenlijk al druk genoeg hebben met hun eigen leven. Hun stem hoor je niet eens.

Kinderen bijvoorbeeld zijn vrijwel allemaal voor vuurwerk maar lezen meestal geen kranten. Wie hebben er verder allemaal te maken met oud en nieuw? Je hebt bijvoorbeeld de gemiddelde vader die denkt "ach, ik koop ook wel wat", de buurman die elk jaar een paar blokken stookt die hij via via in het café op de kop heeft weten te tikken, de oudjes die vanaf het balkon van hun appartement een mooi uitzicht genieten, de vrouwen die de harde knallers wel erg hard vinden maar wel volop van het siervuurwerk genieten...

Dan heb je altijd een paar mensen die overdag al over elke knal klagen, en om 0:00 zich liever binnen gaan zitten schuilhouden en hun doodsbange hond constant troosten, maar mijn ervaring is dat oud en nieuw een hartstikke gezellig feest is waar toch zeker een grote meerderheid van de wijk van geniet. Zelden is er even zoveel saamhorigheid in de buurt. Of je nou wel of geen vuurwerk afsteekt, het is een feest voor iedereen en die verdeling van 50% voor, 50% tegen is echt de grootste flauwekul!

Momenteel is bijna 2/3 van de stemmers tegen een verbod op vuurwerk. :wink:

Maak er maar een print screen want want als de uiteindelijke uitslag bekend zal worden gemaakt is het opeens 2/3 voor een verbod ( dit zeg ik gevoelsmatig omdat ik ze niet vertrouw :wink: )

Hij staat nu trouwens op 64 %, dat zou ze wel pijn doen want daar hebben ze die poll er niet voor neer gezet :D

Ik zet hier ook mijn vraagtekens bij. ik stem net,stond er 770x gestemd denk ga kijken of het nog een keer kan staat er 769 x gestemd.

Maak er maar een print screen want want als de uiteindelijke uitslag bekend zal worden gemaakt is het opeens 2/3 voor een verbod ( dit zeg ik gevoelsmatig omdat ik ze niet vertrouw :wink: )

Hij staat nu trouwens op 64 %, dat zou ze wel pijn doen want daar hebben ze die poll er niet voor neer gezet :D

And it's gone! :yes:

Die poll is voorbij, dank hebben we goed gedaan ben benieuwd wanneer de publicatie komt waarin aan wordt gegeven dat 64% tegen een verbod is.

Ik zie het nu pas haha. Mijn vader werkt bij de stentor en is van de internet site maar hij was 3 dagen vrij en wist niks af van deze poll en hij is toch echt voor vuurwerk. En die poll is er trouwens niet op gezet met het doel dat de meerderheid op ja zou stemmen wat hier gezegd word.

Die poll is voorbij, dank hebben we goed gedaan ben benieuwd wanneer de publicatie komt waarin aan wordt gegeven dat 64% tegen een verbod is.

Ik heb een printscreen gemaakt op de pc vanmorgen, zal hem vandaag hier plaatsen. Voor eeuwig vast gezet voor het nageslacht :cool:

Bij deze :

poll_vw_verbod.png

ik wou net nog stemmen maar helaas de poll is weg
maar goed zoals ik daar boven zie is de boodschap goed over gekomen :D

Back
Bovenaan