Jongen zwaargewond bij vuurwerk in Ermelo

Ik vermoed dat die 15-jarige de grondbloem richting die 13-jarige heeft gegooid en dat de grondbloem vervolgens verstrikt is geraakt in zijn kleding... Grondbloem gaat aan --> enorme vlam komt eruit ---> verklaart de brandwonden.

Erg triest maar je moet wel heel lomp zijn om hier een ongeluk mee te veroorzaken.

Los van dit ongeluk. Ik sta vaak aan de andere kant van het afzetlint en ik stoor me mateloos aan mensen die cat 1 meenemen en dit leuk tussen de menigte afsteken. Er lopen ook handhavers op het veld die er commentaar op hebben en die houden maar wat graag pen en papier in de aanslag om notities te maken. Hoe staat men daar hier tegenover?

Gaat lekker deze week... zo zie je maar dat ook legaal vuurwerk levensgevaarlijk kan zijn, zelfs cat 1

Daders van dit soort dingen harder straffen. Dit is gewoon zware mishandeling met blijvend letsel

Gaat lekker deze week... zo zie je maar dat ook legaal vuurwerk levensgevaarlijk kan zijn, zelfs cat 1

Daders van dit soort dingen harder straffen. Dit is gewoon zware mishandeling met blijvend letsel

Haha! Dat cynisme van je, heerlijk!

Back
Bovenaan