Johnny Dangerous

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze zal zeker niet geïmporteerd worden dit jaar.
Is een fout van desbetreffende winkel.

We balen er zelf ook onwijs van maar helaas moeten wij jullie via deze weg laten weten dat we na overleg met onze fabrikant in China hebben moeten besluiten om de Johnny Dangerous dit jaar niet te gaan verkopen. Wie weet wat de toekomst brengt maar voor nu moeten we het helaas zonder dit bakbeest doen.

We zijn weer een jaar verder.
Al plannen om deze dit jaar wel uit te brengen?:)

Laat maar lekker liggen dat idee, het wordt toch niet de gene die men had gezien op de demo. Ik zie het 2018 drama al weer voor me, iedereen helemaal lyrisch over dit product en iedereen ´m bestellen. En dan wordt ie natuurlijk niet geschoten op een demo en ziet men ´m pas met oud en nieuw zelf. En dan is ie weer een stuk minder..

Of ze moeten een keer kappen met die dikke samples.

Laat maar lekker liggen dat idee, het wordt toch niet de gene die men had gezien op de demo. Ik zie het 2018 drama al weer voor me, iedereen helemaal lyrisch over dit product en iedereen ´m bestellen. En dan wordt ie natuurlijk niet geschoten op een demo en ziet men ´m pas met oud en nieuw zelf. En dan is ie weer een stuk minder..

Of ze moeten een keer kappen met die dikke samples.

Mischien laten uitbrengen in Duitsland of België. Tis maar een idee. Toschpyro heeft ook Vuurwerkmania

Voor de prijs € 75 vond ik hem vooral interessant al weet je inderdaad niet hoe de daadwerkelijke productie zou zijn geworden.
Ik blijf de Final Fate van Wolff een prima alternatief vinden!

Mischien laten uitbrengen in Duitsland of België. Tis maar een idee. Toschpyro heeft ook Vuurwerkmania

Jep, de regels zijn hetzelfde qua decibellen maar daar hebben ze geen ILT die op slinkse manieren hun geld willen verdienen. Piromax Titanium Salute en de Funken finale 1 zijn ook allemaal goedgekeurde categorie 2 cakes.

Had gehoopt dat deze in een andere (goedgekeurde) variant terug zou komen dit jaar. Blijf het een geniaal ding vinden...

Dan had je af moeten wachten hoe die dan zou gaan presteren. De knalblokken die hier nu legaal te koop zijn stellen helaas niet zo veel meer voor. Of je moet nog aan een oudere batch van enig merk kunnen komen.Het was vorig jaar toen ik het filmpje zag al te mooi om waar te zijn.

Hopelijk is dit het kleine broertje en komt de grote versie van 300 schoten ook nog ben benieuwd! Er zijn een hoop nieuwe boxen zichtbaar op de site. Leuk die vooruitzichten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan