Je meest recente aankoop

Goed spul Marshall. Heb zelf een tijdje terug de kilburn1 gekocht. Maar het geluid wat er uit komt is zeer goed voor z'n formaat.

Mooi spul ik heb de Stanmore en Killburn. Stanmore staat mooi in de woonkamer en de Killburn heeft een accu dus die gaat overal mee naar toe.

Afgelopen dinsdag eindelijk een Playstation 5 Disc Edition kunnen bestellen en vandaag binnen gekregen. Past mooi bij de Dbrand Darkplates die hier al een tijdje liggen en inmiddels ook uit productie genomen zijn.

Drie weken gelden de Patta x Nike Air Max 1 - Waves Monarch kunnen scoren en gisteren ook de Patta x Nike Air Max 1 - Waves Noise Aqua aan de collectie toe kunnen voegen:

https___hypebeast.com_image_2021_09_patta-nike-air-max-1-monarch-closer-look-release-info-dh1348.jpg

Patta-Nike-Air-Max-1-Blue-DH1348-004-8-1.jpg

Hier ook COD Vanguard voor m'n PS5 besteld.

Call of Duty Vanguard PS5.jpg

En nu wachten op de releasedatum van de Nike Air Max Classic BW QS 'Los Angeles'....

Nike-Air-Max-BW-Los-Angeles-2021.png

Omdat ik nogal tril handen heb tijdens oud en nieuw. Heb ik een stabilisator met externe microfoon gekocht. Voor nog geen 50 euro omdat ik nogal een noob ben met filmen wil ik toch wat uitproberen.
Ik gebruik mijn Samsung A51 als camera omdat ik hiermee 4K mee kan filmen.
Tips zijn altijd welkom:D

Ulanzi U Rig Pro:

1200x916.jpg

Ulanzi Sairen Q3 Shotgun microfoon:

ulanzi-sairen-q3-super-cardioid-shotgun-mic-for-camera-2.jpg

Een tijdschakelaar voor de verlichting in mijn veranda :handsup:

5FF6D0A8-D45A-43E1-9022-975789DDA7FC.jpeg

Beetje duistere foto maar de spotjes geven lekker veel licht :)

40510227-A2B6-43CA-9879-334EBC681B68.jpg

Omdat ik nogal tril handen heb tijdens oud en nieuw. Heb ik een stabilisator met externe microfoon gekocht. Voor nog geen 50 euro omdat ik nogal een noob ben met filmen wil ik toch wat uitproberen.
Ik gebruik mijn Samsung A51 als camera omdat ik hiermee 4K mee kan filmen.
Tips zijn altijd welkom:D

FOTO
FOTO

Ik heb zelf de "Shoulderpod S2 The Handle Grip" en heb ook de X1 kunnen vinden. Als microfoon moet je echt geen Shotgun microfoon halen :no:

Nadeel shotgun microfoons: "Door het gerichte opnamepatroon wordt het geluid vooral van de voorkant opgenomen. Geluiden van de zij- of achterkant worden onderdrukt. Zo heb je minder last van ruis in je opnames"

Juist die echo wil je opvangen! De Rode Stero Videomic Pro is hier ideaal voor (die tennisbal type) en kun je ook op je telefoon aansluiten (kost wel wat) en vergeet de deadkitten ervoor niet!

Verder kan een camcorder je trilhanden goed opvangen door een ingebouwde stabilisator. Ik gebruik zelf de HC-V770 van Panasonic, maar je kan ook voor andere camera's gaan. Kijk anders hier even naar:

Mocht je er niet uit komen... en eventueel voor een andere camera kiezen dan heb ik er hier wat op een rijtje voor je:

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de "Shoulderpod S2 The Handle Grip" en heb ook de X1 kunnen vinden. Als microfoon moet je echt geen Shotgun microfoon halen :no:

Nadeel shotgun microfoons: "Door het gerichte opnamepatroon wordt het geluid vooral van de voorkant opgenomen. Geluiden van de zij- of achterkant worden onderdrukt. Zo heb je minder last van ruis in je opnames"

Juist die echo wil je opvangen! De Rode Stero Videomic Pro is hier ideaal voor (die tennisbal type) en kun je ook op je telefoon aansluiten (kost wel wat) en vergeet de deadkitten ervoor niet!

Verder kan een camcorder je trilhanden goed opvangen door een ingebouwde stabilisator. Ik gebruik zelf de HC-V770 van Panasonic, maar je kan ook voor andere camera's gaan. Kijk anders hier even naar:

Bedankt voor de tips! Ik zie de Rode Stero Pro staan voor 195 euro, dit neem ik mee voor volgend jaar. Die ene microfoon was al besteld, kost niet veel maar zou inderdaad niet echt wat voor vuurwerk zijn. Mijn standaard microfoon op de telefoon is opzich niet heel verkeerd, echo pakt hij alleen goed op bij wat hardere knallen. Ik steek ook alleen vuurwerk af waar echo erg goed is.

Een andere camera zit er voor dit jaar sowieso niet in, budget is wel een heel eind op voor dit jaar.
Of iemand moet hier op het forum nog een goede 2e handse microfoon liggen waar hij graag van af wilt.

Edit: Mochten we deze week groen licht krijgen ga ik de Rode Stereo Videomic Pro bestellen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan