Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Marshall Stanmore IIBekijk bijlage 63055
Drie weken gelden de Patta x Nike Air Max 1 - Waves Monarch kunnen scoren en gisteren ook de Patta x Nike Air Max 1 - Waves Noise Aqua aan de collectie toe kunnen voegen:
Bekijk bijlage 63309
Bekijk bijlage 63313
Omdat ik nogal tril handen heb tijdens oud en nieuw. Heb ik een stabilisator met externe microfoon gekocht. Voor nog geen 50 euro omdat ik nogal een noob ben met filmen wil ik toch wat uitproberen.
Ik gebruik mijn Samsung A51 als camera omdat ik hiermee 4K mee kan filmen.
Tips zijn altijd welkom
FOTO
FOTO
Mocht je er niet uit komen... en eventueel voor een andere camera kiezen dan heb ik er hier wat op een rijtje voor je:
Ik heb zelf de "Shoulderpod S2 The Handle Grip" en heb ook de X1 kunnen vinden. Als microfoon moet je echt geen Shotgun microfoon halen![]()
Nadeel shotgun microfoons: "Door het gerichte opnamepatroon wordt het geluid vooral van de voorkant opgenomen. Geluiden van de zij- of achterkant worden onderdrukt. Zo heb je minder last van ruis in je opnames"
Juist die echo wil je opvangen! De Rode Stero Videomic Pro is hier ideaal voor (die tennisbal type) en kun je ook op je telefoon aansluiten (kost wel wat) en vergeet de deadkitten ervoor niet!
Verder kan een camcorder je trilhanden goed opvangen door een ingebouwde stabilisator. Ik gebruik zelf de HC-V770 van Panasonic, maar je kan ook voor andere camera's gaan. Kijk anders hier even naar: