Je meest recente aankoop

2 tuinkabouters. (Geen La Chouffe (tuin)kabouters.)
In de bloemenwinkel in Barvaux.
Mijn ouders hebben hun vakantiehuis verkocht en ik vond het wel leuke afsluiting.

Stiekem wil ik ook van de roze tuinkabouter af, die in Tiel op mijn balkon staat.

De Playstation 5 staat vanaf morgen te ronken in huize Micks. Tevens een Canon EOS M50 met lens aangeschaft als mooi instapmodel om fotografie eens op te pakken. Ben naar beiden zeer benieuwd.

Een woning:D

Daarbij een jesus dure vloer en hele zooi aan vliesbehang.

Schijt foto die altijd onderste boven hangt:rolleyes:

Bijlagen

• A4E48D59-3BC9-4671-9446-0E1C39D94609.jpg
    A4E48D59-3BC9-4671-9446-0E1C39D94609.jpg
    148,4 KB · Weergaven: 0
Nieuwe Puma Red Bull Racing running patta's. :handsup:

2021-07-03 21.56.31.jpg

Bijlagen

• 20210706_163018.jpg
    20210706_163018.jpg
    137,8 KB · Weergaven: 0
  • 2021-07-06 16.30.09.jpg
    2021-07-06 16.30.09.jpg
    156 KB · Weergaven: 0
Een kledingkast
Een salon tafel
Een hoekzitbank
Een tv meubel
Een inductie fornuis
Een afzuigkap
Een douche cabine
7x plafondlampen
Wasmachine
Condensdroger
Koelkast
Combimagnetron
Shit load aan vliesbehang
En als laatste een nieuwe pvc vloer:handsup: Nu weer verder sparen zodat ik dit jaar ook nog beetje vuurwerk kan kopen:p

Een kledingkast
Een salon tafel
Een hoekzitbank
Een tv meubel
Een inductie fornuis
Een afzuigkap
Een douche cabine
7x plafondlampen
Wasmachine
Condensdroger
Koelkast
Combimagnetron
Shit load aan vliesbehang
En als laatste een nieuwe pvc vloer:handsup: Nu weer verder sparen zodat ik dit jaar ook nog beetje vuurwerk kan kopen:p

Ik zou ook nog een bed kopen als ik jou was..
Is best lekker voor s'nachts. :cool:

Mijn meest recente aankoop eindelijk na 14 november gereserveerd te hebben en lang te moeten wachten. Kwam vandaag thuis na een lange vakantie, belde de verkoper uw PlayStation 5 staat in de winkel gelijk opgehaald. Heb de Ratched and Clank bundel daarnaast de laadstation om controllers op te laden en Alex kidd in miracle World DX dat is jeugdsentiment dat spel.

Mijn meest recente aankoop eindelijk na 14 november gereserveerd te hebben en lang te moeten wachten. Kwam vandaag thuis na een lange vakantie, belde de verkoper uw PlayStation 5 staat in de winkel gelijk opgehaald. Heb de Ratched and Clank bundel daarnaast de laadstation om controllers op te laden en Alex kidd in miracle World DX dat is jeugdsentiment dat spel.

Super!

Omdat ik alle Playstations 1 t/m 4 in bezet heb, ga ik hem zeker binnenkort ook aanschaffen. Al ben ik wel nog steeds heel erg teleurgesteld dat deze alleen in het wit verkrijgbaar is... Maargoed, ik moet hem natuurlijk wel hebben. Er gaan dan in ieder geval de mat-zwarte faceplates overheen

Om mijn PS5 te voeden BF2042 in de pre-order. Volledig tegen de principes in, maar totaal meegezogen in de hype van 2042 en Portal.

Super!

Omdat ik alle Playstations 1 t/m 4 in bezet heb, ga ik hem zeker binnenkort ook aanschaffen. Al ben ik wel nog steeds heel erg teleurgesteld dat deze alleen in het wit verkrijgbaar is... Maargoed, ik moet hem natuurlijk wel hebben. Er gaan dan in ieder geval de mat-zwarte faceplates overheen

Binnenkort zijn de faceplates in kleuren. De gekleurde controllers voor de ps5 zijn er al ga ook voor mat zwart toevallig. Ben wel in bezit van ps4 omdat ik daar nog niet uitgespeeld ben nog steeds niet. Binnenkort moet ik wel weer terug naar Game mania voor de SSD 4terrabite erin zetten die 825gig is ook niet alles.

Maar ben wel blij dat ze mijn preorder hebben bewaard was toch 2 maanden weg geweest vanaf 17 juni stond die al klaar 5 augustus opgehaald.

Back
Bovenaan