Je meest recente aankoop

Mijn meest recente aankoop en miskoop is Ip-man 3 Blu-ray (blijkt de film Kantonees en Duits te zijn met alleen Duitse ondertitels. Als het Engelse ondertitels had gehad was ik zeer tevreden geweest.)

Nieuwe schoenen gekocht met 60% korting. Laat die winter maar komen! :cool:

q7zwbbx06r22r.jpeg

Een nieuw aquarium, de kleinste die tot nu toe heb gehad. Van 450 liter na 80 liter, een nieuwe uitdaging:)

9F07B047-8687-44DD-AFBF-167215FCFEB2.jpg

Jammer dat ik zoiets niet kwijt kan in huis (met 3 jongens die alles van de kasten aftrekken nu), hoop het ooit weer te kunnen doen!

Laatste aankoop zijn twee Ikea PAX kasten met spiegeldeuren met alles erop en erin, inclusief 200 hangers :p Iets met heel veel kleding, en niet alleen van vrouwlief hehe.

Jammer dat ik zoiets niet kwijt kan in huis (met 3 jongens die alles van de kasten aftrekken nu), hoop het ooit weer te kunnen doen!

Laatste aankoop zijn twee Ikea PAX kasten met spiegeldeuren met alles erop en erin, inclusief 200 hangers :p Iets met heel veel kleding, en niet alleen van vrouwlief hehe.

Jij bent wel een mooiboy inderdaad...
Mijn laatste aankoop was een flesje met 96% alcohol en biologische citroenen...Afgelopen weekend Limoncello gemaakt. Nu nog twee weekjes wachten en dan kan het in flessen.

Met zo een dikke pens, heb je natuurlijk ook 2 hangers nodig per kledingstuk :angel:

OT: Een extra setje mini resistance bandjes.

Even in een goede bui een aantal nieuwe Nikes gekocht. Straks ook nog wat nieuwe broeken/t-shirts (wanneer ik op mijn streefgewicht ben :) )

Nieuwe nike schoenen.jpg

Zag deze laatst voorbijkomen op social media van onze Liebe Freunde der pyrotechnischen Unterhaltung. Na wat mailcontact was het mogelijk om de mondkapjes naar NL te verzenden.

20200711_163825.jpg

Twee keer een uur simracen bij de Official F1 Racing Centre in Utrecht. Eerst in Brazilië en daarna België. Was een leuke ervaring.

Eerste race hele tijd op P1 gereden, door een achterblijver eraf gereden. Daarna van P7 naar P3 gereden.
Tweede race kwalificeren in de regen, echt lastig. Begon in het middenveld maar reed door de race heen steeds meer naar voren. Uiteindelijk P2 geworden met wat geluk.

Bah, mondkapjes.. dat er mensen zijn die zelfs hier ook nog in meegaan met die hype en dan zelfs merk mondkapjes kopen, ik word er iig niet vrolijk van. Al zou ik mondkapjes met vuurwerk daarop gratis krijgen, moet ik die dingen niet hebben. We moeten niet normaal maken wat niet normaal is.

Back
Bovenaan