Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat ik zoiets niet kwijt kan in huis (met 3 jongens die alles van de kasten aftrekken nu), hoop het ooit weer te kunnen doen!
Laatste aankoop zijn twee Ikea PAX kasten met spiegeldeuren met alles erop en erin, inclusief 200 hangersIets met heel veel kleding, en niet alleen van vrouwlief hehe.
Jij bent wel een mooiboy inderdaad...
Jammer dat ik zoiets niet kwijt kan in huis (met 3 jongens die alles van de kasten aftrekken nu), hoop het ooit weer te kunnen doen!
Laatste aankoop zijn twee Ikea PAX kasten met spiegeldeuren met alles erop en erin, inclusief 200 hangersIets met heel veel kleding, en niet alleen van vrouwlief hehe.
wel in het engels deze keer? of iig leesbare ondertiteling?Mijn laatste aankoop is The invisible man 4k en Snatch standaard blu-ray komen beiden morgen
wel in het engels deze keer? of iig leesbare ondertiteling?![]()
Heel gaaf! Tijd voor vwc mondkapjes?Zag deze laatst voorbijkomen op social media van onze Liebe Freunde der pyrotechnischen Unterhaltung. Na wat mailcontact was het mogelijk om de mondkapjes naar NL te verzenden.
Bekijk bijlage 54505