Je meest recente aankoop

Zojuist een Guy Fawkes masker aangeschaft. Met luchtgaten bij de neus en mond. Die zal ik dragen als de mondkapjesplicht er door komt.

Bah, mondkapjes.. dat er mensen zijn die zelfs hier ook nog in meegaan met die hype en dan zelfs merk mondkapjes kopen, ik word er iig niet vrolijk van. Al zou ik mondkapjes met vuurwerk daarop gratis krijgen, moet ik die dingen niet hebben. We moeten niet normaal maken wat niet normaal is.
Die hierboven is puur een collectorsitem hoor. Denk niet dat hij hem zal dragen :wink:

18-5_5b62f5e2b0cb1.jpg

Mooie auto’s heb zelf ook een verzameling van tekno/wsi modellen:) Voornamelijk bloemen boeren

Ontopic:
1 maanvis, 20 neon tetra, 1x chinese algeneter voor mijn nieuwe aquarium:)

Ik heb gisteren een paar bijzondere sneakers binnen gekregen :) In vuurwerk-stijl!
Supra Skytop 'Liberty'; deze zijn gemaakt voor de Amerikaanse liberation day, 4 juli 2011. Slechts 413 paar zijn er wereldwijd ooit gemaakt! Met een hangertje van een confetti popper, en binnenzolen met vuurwerk print! :blink:

Blijft leuk om zo een glimp te krijgen van de vele hobby's onder de leden! Tnx voor het posten allemaal

- 1 kg BBQ rookhout Appel
- 57cm kogelbbq

Werd aardig tijd om als enthousiast bbq liefhebber over te stappen naar een grotere bbq die meer aan mijn wensen voldoet. Zijn er meer bbq liefhebbers hier op 't forum?

2012181015085_02.jpg

DV_8_10150361_01_4c_DE_20191029061655.jpg

- 1 kg BBQ rookhout Appel
- 57cm kogelbbq

Werd aardig tijd om als enthousiast bbq liefhebber over te stappen naar een grotere bbq die meer aan mijn wensen voldoet. Zijn er meer bbq liefhebbers hier op 't forum?

Bekijk bijlage 54633

Bekijk bijlage 54634

Yep enorm...Ik heb al diverse verschillende bbq's gehad en al "versleten"

Ik heb nu nog staan :
Weber Smoke Joe 37 cm (gekocht voor de camping maar was te klein)
Weber Compact kettle 57 CM (voor de camping)
Radler Barrelq

$_86.jpg

Allemaal kolen dus, maar mijn favoriet is toch echt wel deze:
Weber Spirit E-320 Premium GBS ..

Ik heb die BBQ inmiddels al een jaar of 5 en ik moet zeggen dat ik er nog steeds heel tevreden over ben en hem ook vaak gebruik.

Vandaag de Panasonic G80 aangeschaft. Ik was tevreden over de resultaten van deze camera omdat m'n broertje deze ook heeft.

Komende tijd accessoires aanschaffen voor deze camera.

Welcome to the club!
Hier ook een G80 gebruiker :) Er zijn wel meer forumleden die de G80 hebben. Filmt vuurwerk uitstekend! Gebruiksvriendelijk, compact en met veel mogelijkheden.

Paar tips van mij:
- Koop er een externe microfoon bij.
- Zet de (gratis) app Image App op je mobiel. Ik gebruik hem als afstandbediening met fotograferen.

Welcome to the club!
Hier ook een G80 gebruiker :) Er zijn wel meer forumleden die de G80 hebben. Filmt vuurwerk uitstekend! Gebruiksvriendelijk, compact en met veel mogelijkheden.

Paar tips van mij:
- Koop er een externe microfoon bij.
- Zet de (gratis) app Image App op je mobiel. Ik gebruik hem als afstandbediening met fotograferen.

Dank u:)

Ik was inderdaad van plan om een externe microfoon aan te schaffen. Naast het fotograferen en het filmen van vuurwerk wil ik ook weer gaan beginnen met bliksem- en weerfotografie.
Ik was erg tevreden over de resultaten van deze camera dat ik besloten heb deze aan te schaffen.
Komen nog vele accessoires bij. Denk hierbij aan filters, accu's, extra geheugenkaarten, statief enz.

Statief, geheugenkaart lexar 256GB 95Mb/s, en een afstandsbediening gekocht voor de panasonic G80.
Een tas heb ik gekregen van m'n broertje, en een lens voor de G80 nageleverd gekregen (25mm F/1.7).

Back
Bovenaan