Je meest recente aankoop

Nog van vorige week, maar wel heel blij mee: kaarten voor Metallica concert volgend jaar ...

Gruwelijk hoor.. Alleen ik zou echt niet meer kunnen switchen van pijl denk ik. Ben zo gewend aan mijn setje :p

Haha ja is altijd weer even wennen. Gooi altijd al met Barney pijlen, dus goed te doen. Set hier voor was de Unicorn Phase 4. Jaren mee gegooid.

Haha ja is altijd weer even wennen. Gooi altijd al met Barney pijlen, dus goed te doen. Set hier voor was de Unicorn Phase 4. Jaren mee gegooid.

Kijk aan. Ik heb momenteel een pijl met redelijk wat grip, die Barney pijlen hebben dat nog iets meer zie ik. Wil ze wel eens een keer testen in de winkel! Zien er ook gruwelijk uit.

Niks voor mij die pijlen van Raymond. Gooide zelf altijd met de Harrows Black ICE pijlen maar sinds een jaar of 6 nu met de eerste generatie MvG pijlen van XQ Darts.

Kijk aan. Ik heb momenteel een pijl met redelijk wat grip, die Barney pijlen hebben dat nog iets meer zie ik. Wil ze wel eens een keer testen in de winkel! Zien er ook gruwelijk uit.

Phase 4 heeft flinke grip. Deze nieuwe Target gen2 nog meer. Vind het lekker en heb het nodig zeg maar :wink:

Euhm een sleutelhanger , met het logo van het automerk erin gegraveerd met een neonlampje:
2nrppb7.jpg

Externe harde schijf voor een 2e backup van mijn foto's.

Verder zit ik vol ongeloof te lezen dat er zelfs verschillende dartpijlen bestaan, logisch natuurlijk, maar voor een leek als mij in darten komt dit als iets nieuws. lol.

Zojuist een 2e hands Genua gekocht voor ons zeilbootje.
Hopelijk gaat hij passen en valt er nog een beetje mee te zeilen...
Ach, hij was echt heel cheap-ass (een midpriced cakebox zeg maar) dus ik val er geen bult aan.
Kan er anders altijd nog een party-tent ofzo van maken. :p

Back
Bovenaan