Kung Fu I + II + III

Vorig jaar iets van 30 van de deze toppers weg geknald, heerlijk ! Had gehoopt ze dit jaar weer voor de zelfde prijs te krijgen maar helaas.

Heb E net uitgepakt en het forse singelshots, had formaat feugo/duro verwacht maar ze zijn even een tandje groter!

Heb zaterdag ook nog een karton opengetrokken. Blijven inderdaad indrukwekkende apparaatjes om te zien!

20161203_153514.jpg

Ik heb deze vandaag bij m'n bestelling opgehaald, maar wat een joekels van dingen zijn dit zeg! Echt heel groot, formaat onderarm. Benieuwd hoe ze het doen, maar zo te lezen zit dat ook wel goed.

Iemand ze afgelopen jaarwisseling nog gehad? Vind ze op film wisselend overkomen.

Ik vond het prima single shots. Lekkere karakteristieke "plop" bij de lancering en behoorlijk grote effecten.

Ik stel de vraag hier maar even.

Wie o wie kan mij een set dummy's bezorgen van de oude versie 50mm
Het is voor een goed doel:angel:

Gr
Marchel

Mwah. Schoot hoog en dan geen giga boeket meer. Kwam even groot over als de Lesli/Zena 1" siershocks...mss slechte batch/jaargang? Lanceren is natuurlijk wel leuker.

Ik vond ze ook niet bepaald interesant nee, was een beetje een miskoop. Het lanceren is erg leuk natuurlijk, maar hij gaat vervolgens heel hoog en boeket valt dan een beetje in het niet.

Hier kan ik niet echt warm voor lopen, vallen me zelfs wat tegen.
Slecht uitgewerkte boeketten, je verwacht toch beter bij dit merk. :p

Ik heb nog niets vernomen dat deze uit de handel gaan, verwacht dus dat zo gewoon nog te koop zullen zijn.

Back
Bovenaan