Je mag maar 5 producten bestellen!

Leuk topic en een zware vraag om te beantwoorden, betreft de Nederlandse markt:

1. Black Panther van Luypaers, in mijn ogen met afstand de meeste mooie 100sh in de 1.2” klasse.

2. De Transbomber mag natuurlijk niet missen op deze lijst en is vaak een gangmaker geweest, en dat voor dat bedrag? Eerlijk is eerlijk Rubro, heb niets met jullie aanpak maar dit is toch jaren lang een topper geweest.

3. Eastern Night van Oriental Fireworks (Pig CR) was toch wel echt een verassing afgelopen jaar en baalde als een stekker er maar 4 meegenomen te hebben. Filmpje is te zien op m’n YouTube kanaal in windstille condities.

4. 1.2” 200 shots assorted display box Magnum heeft weinig uitleg nodig denk ik, mix aan allerlei effecten, burst was powerfull te noemen en de wind stond precies goed waardoor alles iets lager klapte.

5. Monster Ride, onze kleine strijder die er altijd bij gepakt hoort te worden! Haha letterlijk verbaasd de eerste keren! En we zijn wat gewend aan deze zijde.

Das wel een leuk nieuw topic.

Welke 5 producten, die niet meer verkrijgbaar zijn, zou je nu blind bestellen?
Dan kan ik niet achterblijven.

- Snowstorm (eerste versie)
- Giant Surprise (merkloze versie)
- Wicked Whistle
- Kometenbomben 2
- Fairytail assortiment

Ohja de Pyro + Papel. Heel erg getwijfeld om die op de laatste verkoopdag nog een keer mee te nemen (mocht hem meenemen voor de freak prijs), niet gedaan en wat een spijt zeg.

Leuk topic en zoveel keuzes vandaar dat ik heb gekozen voor bakken die ik zelf ooit gehad heb of besteld heb dit jaar haha

- Evolution Mega Willows (108sh)
- Funke Tears from Heaven
- Raikeo Great Wall
- 1.2" Spinnerz 2 Colorz - Vuurwerktotaal
- Evolution Kingsmen asl gillende afsluiter

1.2” 200 Shots Assorted Display Box
Super Skreetch
Iro Kin Beauty
Something Different
Transbomber XXL

Morgen kan het lijstje zomaar weer anders zijn. Maar variatie moet er wel in zitten. Een combinatie van rammen, dik, sierlijk, fluit en bijzonder.

- 1.2” 200 Shots Assorted Display Box
- Hardcore Helium
- Elegance
- 400 shots Total Display
- Disturbed

2 dikke rammers, 2 waaiers en een set..

Funke Fireball
Funke Scala 100A
Riakeo Exceptional
Evo Skyline on Fire
Evo Mega Willows (oude versie)

4 van deze producten behoren voor mij tot de absolute top qua beleving en de Riakeo Exceptional is toch wel de mooiste nieuwkomer tot nu toe.

Die mega willows is wel toppertje denk🤣

Garden of Eden, Royal Fireworks
Cruel Traction, Wolff
Fireball, Funke
Mayhem, Evolution
Immortal Gold, Rubro

Top items! Gewoon goeie herinneringen aan! Ik weet nog precies waar, wanneer en wie erbij waren!

mei banfa
fireball
mega willows(oude versie)
Geisterblitz(oude versie)
Meterpakket de gene van vroeger met draaizonnen treintje en vuurpijlen)

Back
Bovenaan