Japantag 15-10-2011

Leo...Zal je vanavond ff een hotel sturen,ga daar elk jaar naar toe met Japantag.Maar kom nu ff niet op de naam!!

Ook ik ben van plan om hier naartoe te gaan.. mensen die er nog iets over kunnen vertellen of het allemaal doorgang gaat vinden en welk kaliber we nu mogen verwachten?

Van de week was ik nog bij Nico Lunig om spullen te halen en men heeft mij gevraagd om weer mee te werken aan de show.
De show zal rond 21.30 uur waarschijnlijk ontstoken worden en niet om 23.00 uur.
Wat de inhoud van de show betreft is nog niet veel bekend daar de speciale bommen nog geen eens in Duitsland zijn mede door de ramp.
Deze moeten nog verscheept worden en dat is meteen voor de komende 2 jaar.
Mocht ik meer te horen krijgen van de verantwoordeljke mensen bij Nico Lunig zal ik jullie op de hoogte brengen.

Dieter, heb jij nog info over deze show? Bij voorbaat dank!

Japantag komt er bijna aan en het valt me op dat er niet veel informatie over bekend is. Dat is jammer.. want ik wil hier graag naartoe!

Kan iemand, misschien Dieter.. informatie verschaffen over het kaliber, de duur, exacte locatie en tijdstip van aanvang?

Mocht je er zijn en hij gaat niet door is er in de Altstadt ook nog genoeg te beleven hoor :)

Wij zijn er weer bij de hele dag met de bbq denk ik, zullen wel zien wat het gaat worden, heb er iig zin in!

Nee gaat gewoon door toch, alleen zoals je zegt is er laatste tijd vrij weinig over te horen.

25 minuten vuurwerk met een goudenregen finale. Tolle Shizzle.

Als ik zin heb ik rijden ga ik hier heen.
Anders naar Zuidlaren of Vianen.

„150 Jahre Freundschaft zwischen Deutschland und Japan“

1. Szene:
ERÖFFNUNG – Lächle! Lächle!
Japan wird nicht umsonst auch das Land des Lächelns genannt. Der Beginn des Feuerwerks steht daher ganz im Zeichen des Lächelns.

2. Szene:
Japanisches Feuerwerk
wie vor 150 Jahren
Dieser Abschnitt schwelgt in nostalgischen Lichtkunstdarstellungen, wie sie zur Zeit der Anfänge der 150-jährigen Freundschaft üblich waren.

3. Szene:
Blumen der guten Freundschaft
Lasst Blumen sprechen, denn sie stärken Freundschaften. Spektakuläre Feuerwerksgebilde in Blumenform zollen der deutsch-japanischen Freundschaft in dieser Szene Tribut.

4. Szene:
Blumen einer glänzenden Zukunft
Hoffnung und positives Denken werden in diesem Kapitel ebenfalls in fantasievollen Blumen- und Blütenformen visualisiert.

5. Szene:
FINALE – Goldregen
Zum Abschluss wird das berühmteste japanische Feuerwerkselement, der Goldregen, gezeigt – als Ausdruck der tiefen und unverbrüchlichen Freundschaft zwischen Japan, Deutschland und speziell Düsseldorf.

Dauer des Feuerwerks:
ca. 25 Minuten

„Feuerzauber über Düsseldorf“
im WDR Fernsehen
Samstag, 15. Oktober,
22:45 bis 23:30 Uhr

Ik ben hier ook bij samen met 3307 !
We kijken er al naar uit aangezien dit de laaste show van 2011 zal zijn voor ons in Duitsland.

Chille show en leuke effecten.
Wie scheit deze show? Bekend? of heb ik eroverheen gelezen.
Maar eens kijken wie hierheen gaat iemand hier uit de buurt. Carpoolen.
Want dit wil ik niet missen!

Erg appart dat je over de startpost heen kunt lezen, maar ik zal m hier nog een keer neerzetten voor je!

Wanneer: 15-10-2011
Waar: Dusseldorf
Lokatie: Rheinoever
tijdstip: 21.30 uur
Bedrijf: Nico Feuerwerk in samenwerking met Japanse Pyrotechnicussen
Max kaliber: 250mm
Dikke aanrader met vele hele speciale japanse effecten als smilies, kitty's e.d.
Meer informatie op:

HAHA sorry:frusty:
Overheen gelezen had topic doorgelezen en de tijd gezien en waar maar niet gezien wie het schoot overheengelezen nogmaals sorry...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan