Japantag 15-10-2011

Iemand die me een plek of adres kan geven waar we het beste kunnen gaan staan?
Misschien is het dan ook een idee om hier met iedereen te meeten die aanwezig is:)

Dus.. heeft iemand een ideale plek?

hierbij een plattegrondje:

24ef352ab0.jpg

Kaiser Wilhelm ring dan sta je aan de kant van t vuurwerk maar daar is verder niks te doen, wij gaan t dit keer aan de kant van de altstadt proberen waar ook t feest is! Dus als je aan die kant wilt staan gewoon altstadt aanhouden!

Iemand die me een plek of adres kan geven waar we het beste kunnen gaan staan?
Misschien is het dan ook een idee om hier met iedereen te meeten die aanwezig is:)

Dus.. heeft iemand een ideale plek?

Rheinkniebrucke in het midden van de brug !
Als nu iemand een OR vest aan heeft zou het makelijker maken je te erkennen :wink:

Ik ben er bij samen met 3307 :D

Ik ga hier ook bij zijn samen met me vrouw heb er echt zin in!!
denk dat we er recht tegen over het vuurwerk gaan staan kijken waar het feest is

Beste Dusseldorfgangers,

Nog een paar uur dan is het zover.
Normaal zou ik ook deze show mee helpen bouwen.
Echter na het ongeval in Vietnam waar men 2 mederwerkers verloor mag er van de verzekering niemand meer van buitenaf het terrein op.
Dit betekend ook voor een aantal dat ze zelf geen foto's of impressie kunnen filmen op het terrein.
Jurgen Kleinschmidt vraagt hiervoor begrip.

Hallo Dieter,
Es tut mir furchtbar Leid aber aus Versichrungs Technischen Gründen dürfen keine fremden Personen auf den Abbrenplatz.
Wir müssen leider so handeln sonst bekommen wir große Schwierigkeiten

Mit freundlichen Grüßen

Jürgen Kleinschmidt

NICO Lünig Event GmbH
Flügel 1
42369 Wuppertal

Ik hoop er ook bij tezijn vanavond !
tot vanavond allemaal

en dieter als ik vanavond ga neem ik nog ff die dvd van diemen mee, sorry dat ik hem nog niet heb verstuurd naar je.

Laatst bewerkt:
net weer thuis van 23 minuten Japans vuurwerk in Dusseldorf.
naar mijn idee minder bommen geschoten als vorig jaar.
maar dit jaar heb ik weer een paar hele mooie voor zien komen.

hier vast een aantal van mijn foto's.
de rest komt laterrrrrrrrrrrr.

dussel2011.JPG

dussel2011_1_.JPG

dussel2011_2_.JPG

dussel2011_3_.JPG

dussel2011_4_.JPG

dussel2011_5_.JPG

Bijzonder mooie show gezien vanavond met een breed scala aan prachtige effecten :)
Pattern-shells, bow-ties, half om half, sunflowers, colour-changing, het kwam allemaal voorbij in de 25 minuten durende show. De indeling van de show was zodanig gevarieerd dat het geen seconde verveelde. De ene keer kwamen er uit beide hoeken een tweetal shells, en de andere keer werd er vanaf 6 posten flink doorgekacheld. Veel afwisseling dus, en dat met alleen maar kwaliteitspul. Kleuren waren zeer helder, boeketten waren perfect rond en vooral de pattern-shells kwamen bijzonder goed uit de verf. Een topshow die zeker voor volgend jaar weer groot in de agenda staat!

De gehele show staat op film, maar meneer was zo dom om z'n opzetstukje voor het statief te vergeten
emo.gif
Daardoor werd het statief onbruikbaar verklaard en heb ik alles vanuit de losse pols gefilmd. Gelukkig heb ik een redelijk vaste hand, dus dat scheelt weer.

Deel 1:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk in HD

Deel 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk in HD

Laatst bewerkt:
Vanavond samen met Anaconda afgereisd naar de show ter ere van de 'Japantag' te Dusseldorf!
Aldaar troffen we onder andere Stefan, Rob Bakker, en Yorick met vader.. er waren nog een aantal mensen bij maar die kende ik helaas niet verder, sorry :p

Na flink kou geleden te hebben kon de show beginnen.. en wat voor show! Geweldig!
Wat hebben we hier 21 minuten lang mogen genieten van prachtproducten zeg! Super!
Kwaliteitsbommen van begin tot eind, perfect ronde peony's, prachtige multicolour peony's, bow-tie's, colour-changing, salutes, prachtige pattern-effecten, alles zat erin!
Super! Deze show staat met een dik uitroepteken in de agenda van volgend jaar!

Hieronder vind je mijn foto's en twee kleine filmpjes die ik geschoten heb. Geniet ervan!

Foto's niet gebruiken zonder toestemming

img_1488.jpg

img_1490.jpg

img_1492.jpg

img_1494.jpg

img_1495.jpg

img_1506.jpg

img_1507.jpg

img_1509.jpg

img_1521.jpg

img_1531.jpg

img_1534.jpg

img_1540.jpg

img_1541.jpg

img_1548.jpg

img_1550.jpg

En zoals beloofd ook nog een tweetal kleine filmpjes die ik tussendoor geschoten heb:) Even HD bekijken natuurlijk:)

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Hierbij ook een kort verslag van mijn kant.

Japantag, veel mensen op diverse forums hebben het er over, zelf was ik er nog nooit geweest.. dus daar moest eindelijk verandering in gaan komen. En dit jaar was dat dus zover :-)
In dit topic vroeg Mystifying Sage , als er iemand mee wou rijden, zoals de meeste weten heb ik zelf geen rijbewijs/auto, dus dit aanbod kon ik niet laten gaan. Heen en weer wat mailtjes gestuurd en de afspraak was gemaakt. Onwijs bedankt daarvoor !

Gisteren rond 3 uur de trein gepakt richting utrecht om daarna over testappen richting maarsen, daar stond mick klaar om mij op te halen, ff kennis gemaakt en daarna kon de reis naar dusseldorf beginnen. Maar eerst even nog iemand ophalen ( Gietjo )
Die dus ook opgehaald, en toen kon de reis echt beginnen. Rond half 6 reden we daar weg en na wat kleine foutjes van de bestuurder door afleiding van een luchtbaloon :P kwamen we rond half 8 / 8 uur aan in dusseldorf , geen probleem gehad met het vinden van een parkeerplek, we stonden op een kleine 5 min lopen van het schiet terein. Toen we daar aankwamen zagen we niks staan, enkel een afzet lint ... Waaren we wel op de juiste plek of niet :p ? daar even wat rond gezocht en na 5 min gingen we eerst maar ff wat eten, we lopen richting een eet tent, en toen zagen we wat andere freak`s, o.a morris van vwc. Dus we dachten nou het zit wel goed, hier ergens moet het zijn. We gingen eten in de tent confetti , leuke tent hoor ! redelijk prijzen. daar ff snel wat gegeten en een lekker biertje genomen. Inmiddels was het bijna 9 uur en besloten we maar richting het vuurwerk tegaan. daar stonden inmiddels al wat meer mensen/freaks. o.a donald/vinnie/patrick en nog wat mensen. Zoals altijd ff gezellig babbelen en toen begon het !

wat heb ik genoten, dit was voor mij de eerste keer japantag, en als je dan die effecten ziet ! oeeee geweldig. Smylies,hartjes,bloemen. enz enz.. echt top uitgewerkte effecten.
ik had gehoord dat het soms een bommetje bommetje show zou zijn, nou ik heb er niks van gemerkt, ze ramde aardig door en daar hou ik wel van :-) en dan die finale oeeeee GOUD GOUD en nogmeer GOUD.

In 1 woord GEWELDIG, een show die ik zeker niet had willen missen :-)

Mick Nogmaals harstikke bedankt voor de gezelligheid en vervoer natuurlijk .

Gr stefan

Back
Bovenaan