Japan Tag 13-06-2009

@ mortier:

Ik heb achteraf dus wel dicht bij nederlanders gezeten:P zat volgens mij 15 meter van jullie vandaan..

Zeker een mooie dag/avond daar gehad.. In de middag een aanzienlijke hoeveelheid schöne deutsche mädchen gezien, al dan niet verkleed..

Daarna met de auto de brug over parkeerplaats zoeken, was vrijwel niet te doen, dus maar op een priveplek zetten van een woning daar.. Daarna naar het dijkje toegelopen waar we dus zo'n 15 meter van M.O.R.tier af gingen zitten.. Nog een nl volkswagen golf gezien, die de ideale parkeerplek had, bij de ingang van het "park".. bekent bij iemand?:P

Om 11 uur het vuurwerk, wat ik overigens weer een top show vond.. Opening en finale spraken me het meest aan..

Op de terugweg duurde het minimaal een uur om de stad uit te komen, maar dat was het het wel waard...

Kortom een top dag gehad...

Ook ik vond de hele dag echt wel de moeite waard. Was reuze gezellig en heb mooi vuurwer gezien. Japanse shows zijn nu eenmaal een beetje anders dan wat wij gewend zijn, dus ik begrijp de kritiek die hier door sommigen gegeven wordt niet helemaal.
Mijn foto's komen nog, heb nu een paar probleempjes om mijn film op Vimeo te krijgen.(521 MB)

Is het schieten van dit soort "speciale" bommen niet duurder dan bij een gewone show?
Zou het daarom zou zijn dat het bommetje voor bommetje is?

Onze film en foto crew member Voreifelrambo (Alex) heeft zijn film al ge-upload naar ons vimeo kanaal. Van de week hebben we nog een exlcusieve film inclusief een leuke reportage er om heen. Voor nu eerst deze film.

paar pics van mij

67156200.jpg

67160138.jpg

67160552.jpg

Hier ook een paar foto's en mijn film.

De foto's zijn gemaakt door mijn 11-jarige zoon Aaron met een klein Dig.Compact dingetje, los uit de hand. Ze zijn niet van professionele kwaliteit, maar best goed, vind ik! :bye:

7DDSchietveld.jpg
8DDIkke.jpg

DD001.jpg
DD003.jpg

DD006.jpg
DD007.jpg

DD008.jpg
DD012.jpg

DD013.jpg

Ikzelf heb de film gemaakt. Het was niet eenvoudig om de verschillende hoogtes in te schatten, dus zijn er hier en daar wel een paar effecten maar half in beeld.

http://www.vimeo.com/5160676

Veel kijkplezier! :bye:

Laatst bewerkt:
Oefening baart kunst he. :) En als hij de foto's gemaakt heeft met een klein digitaal cameraatje dan vind ik de foto's nog erg goed gelukt hoor. :)

mjah ik heb de show op tv gezien en heb ook me gekregen dat er 4000 stuks vuurwerk de lucht in ging met die aantal kan je wel een leukere show geven dan bommetje voor bommetje

Een compilatie van deze show gefilmd door de Duitse omroep WDR

movie

Ik kan nou echt nooit volgen of snappen waarom ze bij een professioneel TV station of een professionele cameraman gaat lopen inzoomen op vuurwerk!? Bedoel je raakt compleet het overzicht kwijd.. En het draagt in totaal niks bij aan hoe intensief een eventueel vuurwerk is!

Het lijkt altijd wel een must to do voor een professionele cameraman.. vind er niks professioneels aan.. eerder amateuristisch

Persoonlijk vind ik dat juist wel érg gaaf, maar dan voor tussendoor, niet als je een show als geheel vastlegt. Zo in de compilatie is het een perfect stukkie camerawerk. :)

Jammer, maar deze compilatie geeft een totaal vertekend beeld. Er waren nooit zoveel effecten tegelijk in de lucht, dus inderdaad een puik stukje monteerwerk!:wink:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan