Jaloers

Persoonlijk lijkt mij dit nou echt een topper. Ik houd ervan, fan-shape met mooie effecten die je niet snel in andere cakes terugvindt. Deze zal zeker in de straat gaan vlammen en reken maar dat de buurman jaloers is. :p

De prijs zelf vind ik niet verkeerd, je krijgt er een prachtige waaier voor terug en gezien er nog weleens 15% korting vanaf kan, scheelt dat ook weer een tientje. :rolleyes::D

Er zijn nog 3 hoofdzonden te weten: Trots, Lust and Vraatzucht

Je ging bijna door voor de wasmachine haha. :p
Ook de laatste 3 zullen snel online verschijnen. :)

Er zijn nog 3 hoofdzonden te weten: Trots, Lust and Vraatzucht

Vergeet het kindje van Mike niet: Hoogmoed (om Evenliens woorden te gebruiken :D).

Tja, ik weet niet wat ik van Jaloers moet vinden. Ik denk dat ik eerst de buurman deze maar eens laat kopen en dan kijken of ik jaloers word :D

Waarom nou die hoge prijs:sad: , voor de rest een ontzettend leuk en origineel product maar ik laat hem nu staan.

Erg unieke cake door zijn effecten.
Je betaalt er echter ook wel naar.

Als de buurman deze af zou steken (of ik zou bij Fred in de straat staan), dan zou ik met veel plezier meegenieten.

'k Zit het filmje nog even te kijken. Ik vind deze cake echt één van de mooiste (zo niet dé mooiste) die dit jaar op de markt gekomen is. Voor €50 had ik 'm absoluut aangeschaft.

geweldige bak , prachtige tails en prachtige boeketten erboven , lijken groot op film .
maar 72,50 vindt ik persoonlijk gewoon te veel , mijn budget is niet bizar hoog (500 euro) , en dan neemt dit 'n grote hap uit me budget .

Gisteren geschoten op de demo van Witte Tentenverhuur en dus is er een nieuwe film! :D Er stond veel wind, op de camera dan ook duidelijk te horen, maar de cake zelf had er relatief weinig last van, al hebben ze hem wel extra ver gezet tot zeker 80m.

Ik ben echt overtuigd, dit was voor mij ook direct de topper van de avond!
Wat een bak man, prachtige tails, enorm breed, toffe effecten, goede afwisseling, echt een speciale cake. Die moet ik dit jaar echt in de straat hebben haha, dat is wel duidelijk! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige cake. Ondanks de wind heeft het effect er niet onder te lijden. Topper van een cake, waardevolle aanvulling op het assortiment.

Gisteren deze cake in actie gezien bij de besloten demo.
Hij is echt su-huper goed! Ja, het is echt een bak geld. Maar je krijgt er wel super kwaliteit voor terug! Alles klopt gewoon aan deze waaier. Alles is super strak. De zilveren spinners zijn heel dik en verlichten de wijde omgeving. Meerdere soorten fluiters/gillers zitten erin, wat ook de oren de nodige herrie verschaft. De cake gaat erg breed uit; zeker niet in een smal straatje zetten! Het mooiste aspect vind ik nog wel het feit dat de rijen zo mooi gelijktijdig gaan. Ze gaan tegelijk omhoog, klappen tegelijk uit elkaar! Dát is voor mij een teken van kwaliteit.

Hij kost veel geld, dat zeker. Maar hij is het waard. Overtreft veel andere cakes in dezelfde prijsklasse. Zoals Fred al zegt, vind ook ik deze beter dan de Witte Kadaver en Grof Geschut. Hij deed mij wat denken aan de Wonderful World van Zena.

speciaal voor de moderator , wat een vervelende en vooral absuurd dure pot hoe verzin je het die prijs effecten zijn ook al niet top in deze combi een absolute No Go laat je nakijken met die prijs beste firma..

Gisteren deze cake in actie gezien bij de besloten demo.
Hij is echt su-huper goed! Ja, het is echt een bak geld. Maar je krijgt er wel super kwaliteit voor terug! Alles klopt gewoon aan deze waaier. Alles is super strak. De zilveren spinners zijn heel dik en verlichten de wijde omgeving. Meerdere soorten fluiters/gillers zitten erin, wat ook de oren de nodige herrie verschaft. De cake gaat erg breed uit; zeker niet in een smal straatje zetten! Het mooiste aspect vind ik nog wel het feit dat de rijen zo mooi gelijktijdig gaan. Ze gaan tegelijk omhoog, klappen tegelijk uit elkaar! Dát is voor mij een teken van kwaliteit.

Ik heb hier weinig aan toe te voegen, ook ik heb hem vanavond namelijk live mogen aanschouwen en in het echt lijken de effecten nog wel langer te blijven hangen dan op het filmpje en is hij ook veel indrukwekkender. Echt een super cake dit :wink:

speciaal voor de moderator , wat een vervelende en vooral absuurd dure pot hoe verzin je het die prijs effecten zijn ook al niet top in deze combi een absolute No Go laat je nakijken met die prijs beste firma..

Het is maar net wat je er voor over hebt, en zoals al aangegeven is gaat deze waaier super strak met de schoten tegelijk, dat is kwaliteit en kwaliteit kost geld!

Zo gisteren deze op de demo gezien. Hij stond al op mijn lijst maar naar de demo blijft hij er ook zeker op staan :).

De effecten zijn breed en volgen elkaar goed op. toppertje dus.

Als ik de filmpjes bekijk dan ziet het er erg goed uit. Alleen dan bekijk ik de prijs en dan heb ik zo mijn bedenkingen. Breng deze cake voor 50,- euro op de markt en hij vliegt weg. Nu vind ik hem aan de dure kant. Maar wel mooie en duidelijke effecten.

Deze nu op 2 demo's gezien en wat is dit een geweldige cake zeg:o.. voor mij een van de toppers van dit jaar!
Schiet ontzettend breed, prachtige spinners, fluiters en boeketten! Ik kan er weinig woorden aan vuil maken, de echte liefhebber met een beetje budget moet deze gewoon hebben! Super!

Back
Bovenaan