Jaloers

Richardus voor mij was dit ook de topper. Ongelooflijk dat dit Nederlands consumenten vuurwerk is! Ik had eerst de twijfels bij de fluiten die erin zaten maar als je hem voor je neus af ziet gaan past het er prima bij. Ik kan iedereen aanraden om de prijs gewoon even te vergeten want als freak zal deze gegarandeerd een indruk achterlaten die zeker wel €75,- waard is.

De Jaloers is ecth een topper. Al vanaf het eerste salvo (de schitterende mines) ben je verkocht. Daarna komen mooie spinning tails, mines, fluiters en boeketten voorbij. Toppertje! Publiek ging uit z'n dak!

Ik heb deze cake twee keer op straat voorbij zien komen. Het is echt onbeschrijflijk hoe goed deze bak is! Zeker in je smalle straatje is dit mega indrukwekkend! Hij schiet menig prof blok eruit. Ik kan dan ook alle voorgaande reacties alleen maar beamen.

Hier is mijn straatfilm van deze cake! Ik stond er eigenlijk té dicht op, dus niet alles past in beeld :rolleyes: Maar dit filmpje zegt meer dan duizend woorden...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze cake twee keer op straat voorbij zien komen. Het is echt onbeschrijflijk hoe goed deze bak is! Zeker in je smalle straatje is dit mega indrukwekkend! Hij schiet menig prof blok eruit. Ik kan dan ook alle voorgaande reacties alleen maar beamen.

Dan ben ik toch wel erg benieuwd met welke profblokken jij ervaring hebt.
Dit is inderdaad een mooie cake maar om nou te zeggen dat hij te vergelijken is met een profblok.:bonk:

Laatst bewerkt:
Inderdaad, ik weet niet wat je dan onder prof blokken ziet, want als je triplex, tropic bent gewend, dan is dit kinderspul.
'profblok' hahahaha.
Lekkere vergelijking!

Hij is fraai, zeker voor consumentenvuurwerk, maar misschien moet je je bril opzetten als je gaat vergelijken met profblok.

Lekkere discussie wordt dit zo... ik schaar me achter DarkSoul en ben benieuwd of de andere zelf Jaloers wel voor hun neus hebben gezien... Maar goed, zullen we die vergelijking maar laten rusten en het tot Jaloers beperken?

Het is een mooie pot, vooral die zilveren draaikolken. Maar erg jammer dat het geen mooie goedgevulde boeketten zijn maar een paar balletjes en crackling. Ook door die prijs is het voor mij geen cake om volgend jaar te kopen.

Een heerlijk pyrotechnish hoogstandje deze Jaloers. En ondanks dat ik met oudjaar ook Triplex, Tropic, Jorge en Lidublokken voorbij heb zien komen, vond ik dit toch wel de mooiste.

Inderdaad, ik weet niet wat je dan onder prof blokken ziet, want als je triplex, tropic bent gewend, dan is dit kinderspul.
'profblok' hahahaha.
Lekkere vergelijking!

Hij is fraai, zeker voor consumentenvuurwerk, maar misschien moet je je bril opzetten als je gaat vergelijken met profblok.

Het is maar een mening. Niks meer en niks minder. Maar ik heb meer genoten van de Jaloers dan van vier van de vijf prof blokken van Royal die ik voorbij heb zien komen in de straat.

Lekkere discussie wordt dit zo... ik schaar me achter DarkSoul en ben benieuwd of de andere zelf Jaloers wel voor hun neus hebben gezien... Maar goed, zullen we die vergelijking maar laten rusten en het tot Jaloers beperken?

Hahahaha, zo 'Jaloers' ben ik echter niet hoor.
Heb een fantastisch oud en nieuw gehad, daar kon geen consumenten spul tegenop.
Laten we het daarop houden.
Nee, heb hem niet gezien, maar moest even reageren als men het vergelijkt met een prof blok.

Even over de pot zelf:
De cake ziet er goed uit, mede door de mooie tails, de helderheid qua kleuren, maar de crackling verstoort het dan weer.

Is het tegenwoordig 'in' om een hekel te hebben aan crackling ofzo? Ik vind de crackling hier absoluut niet storend en ik kan me ook niet echt indenken op wat voor manier je dat vind maar goed, ieder z'n eigen mening natuurlijk:bye:.

God god god..

Deze cake geeft perfect weer waarom ik zo'n fan ben van Marijn. Gedurfd. Anders dan de rest. Misschien soms wat aan de dure kant. Maar 100% waar voor je geld. Wat een top product!

Had er dit jaar drie, volgend jaar misschien meer, maar zeker ook een keertje twee doorlonten, op goede afstand van elkaar, zodat ze beide tot hun recht komen. Er is een van mn Jaloersen gefilmd, als 'ie online staat, zal ik 'm hier neerzetten.

Ik had er dit jaar twee, en als het aan mij ligt volgend jaar weer.
Jaloers en Woede staan boven aan de lijst voor dit jaar.

Schitterende cake hoor, heb lang getwijfeld om hem t ekopen omdat hij zo duur is
Achteraf ben ik blij want hij was zijn geld meer dan waard.
Machtig mooi ding

Hier is mijn straatfilm van deze cake! Ik stond er eigenlijk té dicht op, dus niet alles past in beeld :rolleyes: Maar dit filmpje zegt meer dan duizend woorden...

movie

Niets aan het commentaar toe te voegen. Voor mij de cake van de avond.
En bedankt voor het filmpje Jorik, precies voor mijn huis, mijn afsteeklocatie, grappig om terug te zien.

Uitgeroepen tot beste product van 2010.. en terecht!
Dit is gewoon een topper die ondanks de prijs toch gewoon in je tuin hoort te staan.
Kreeg er veel reacties van het publiek op deze pot. Als er dan nog een verbetering in zou moeten dan zouden de boeketten wat groter mogen, maar ik stoor me er absoluut niet aan.. het is gewoon een topper:)

Edit:

9831067.cd5a138b.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Laatst bewerkt:

movie

DarkSoul, dit is het mooiste filmpje van deze pot tot nu toe! Het geeft een eerlijk beeld van de straatvullende swirling tails, de helderheid van de iets kleine fel gekleurde boeketten, en zelfs de fel en bont gekleurde tips van de mines komen goed naar voren! Echt top man...overtuigender bewijsmateriaal is er niet voor de rest van de freaks om deze topcake in de straat te zetten en het applaus te ontvangen.

Hallo allemaal

Ten eerste allemaal een goed 2011 toegewenst,
Het was me het jaartje wel, we hebben veel nieuw vuurwerk op de markt gezet,
en zover als ik het kan beoordelen, waren jullie niet ontevrede, en ik moet zeggen dat is toch een pluim op al het werk.
Veel mensen om me heen vertellen ons natuurlijk hoe mooi ze het vinden, maar
als jullie hier op het forum het mooi goed of soms zelfs geweldig vinden hecht ik daar meer waarde aan.
En ook al weet ik dat het eigelijk maar om een kleine club mensen gaat die hier het hele jaar te vinden zijn, jullie hebben er wel verstand van.
Ik heb dat natuurlijk zelf kunnen onder vinden, in de periode dat Mike hier werkte, zijn kennis in die paar maanden hebben zeker bij gedragen aan de producten van dit jaar.
Neem nou de Jaloers, hij was al direct verliefd, en toen we de film aan Gerwin lieten zien en die vond hem zijn geld waard, toen wisten we dit gaat hem worden.
En we weten inmiddels het resultaat, hij is (en ja nu komt de Hoogmoedwaanzin weer naar boven ) gewoon de mooiste.
We zijn er echt harstikke trots op, en het geeft een extra zetje om voor dit jaar weer ons uiterste best te gaan doen.
Niet zo veel nieuwe producten als dit jaar maar zeker weten dat we weer met een paar mooie producten gaan komen.
Heren ( dames ) harstikke bedankt weer,

Overigens vind ik zelf de super 500 van Wolf nog steeds de mooiste cake op de Nederlandse markt, maar ja ik mag niet stemmen he'

Groeten Evelien

Dat bericht bezorgt me absoluut géén woede! Heel erg goed bezig, Evelien! :) (btw, Woede staat op m'n wishlist tegenover Brocade Finale... ;) )

@ Jaloers; jou zie ik weer volgend jaar...

Back
Bovenaan