[Dynasty] Sniper

Ja is misschien wel een idee. Na aankomende jaarwisseling hebben we waarschijnlijk weer een hoop filmmateriaal.

Sniper zit ook dit jaar weer in onze collectie. Hopen dat die weer net zo goed is als de afgelopen jaren!!

Op jullie film ziet de Sniper er als vanouds goed uit VHV! Jammer dat ik hem niet zo heb meegemaakt afgelopen jaar, ik durf het niet meer aan om hem aan te schaffen.

Ja het schijnt dat de kwaliteit van Sniper nogal wisselend is. Wij hebben tot nu toe elk jaar geluk gehad. Behoort altijd tot de betere. Hopen dat het dit jaar weer zo is

Met groot verdriet heb ik gisteren moeten concluderen dat de Sniper het niet meer haalt bij vele andere producten. Waar hij vroeger er altijd uit sprong viel hij dit maal behoorlijk door de mand, naar mijn gevoel waren de effecten kleiner dan ooit en bleven ze niet meer zo lang hangen. Wat wel goed en overanderd was dat was de finale salvo, die was wel echt ouderwets vet te noemen.

Ik vind hem dit jaar juist beter als voorgaande jaren eerlijk gezegd...
Misschien dat op de demo waar Torr hem heeft gezien er nog een oude (iets minder goede) versie is geschoten?

Deze gisteravond mogen aanschouwen, Het blauw was amper waar te nemen en het goud echt flinterdun!! De burstknallen waarin daarin tegen wel knoert hard! :)

Wouw deze is eindelijk weer terug van weg geweest.
Vorrig jaar was deze nog niet helemaal als van ouds.
Maar wel al beter als 2 jaar terug.
(tog vond ik um vorrig jaar super)

Maar nu is hij weer als van ouds!
Eindelijk kan deze geweldenaar weer terug op menig verlang lijstje!

@3xh je haalt mijn woorden uit m'n mond! ik wou net hetzelfde gaan zeggen. Laatst gezien op de demo van mantel en hij was echt weer super! Hij is bij mij ook weer terug op het verlang lijstje hoor. de effecten bleven weer lekker lang hangen en zijn echt super fijn. En de finale was ook weer geweldig.

Hier het filmpje van de Sniper:
(HD)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

PS. het goud is niet zo heel goed te zien op mijn film maar de glittering wel. en het blauw is in real life ook in overvloed aanwezig hoor!

Back
Bovenaan