Jackhammer

Hmm.. een compound en dan maar 1 cake dat afgaat. Beloofd niet veel goed dan. Hopelijk zal het straks in het echt gewoon doen anders heb je veel mensen die niet weten wat ze daarmee moeten aanvangen.

Ik vermoed dat dit er sample was. En als ik me niet vergis waren de samples nog niet uitgevoerd als compound omdat dr regelgeving dat toen (nog) niet toeliet.

Ik vermoed dat dit er sample was. En als ik me niet vergis waren de samples nog niet uitgevoerd als compound omdat dr regelgeving dat toen (nog) niet toeliet.

Ik wordt echt moe van dat sample gebeuren. Schiet gewoon wat je gaat verkopen, punt.

Tenzij je met sample bedoelt dat alles nagenoeg aan elkaar gelijk is en slechts de verbonden lontjes ontbreken. Dat is dan wel weer acceptabel als sample vind ik.

Die spreker is van het type man dat geen ene drol weet van hetgeen waar hij het over heeft, maar wel veel geluid maakt....
Ik vermoed een geldbeluste nepvuurwerkliefhebber. :) Waarvoor het indruk maken op de buurman belangrijker is dan zelf van vuurwerk genieten.

Beeeeetje jammer!

Ik heb van een van de bouwers meegekregen dat alleen alles van vuurwerktotaal bruin was (dozen labels). De Jackhammer kwam uit een productiedoos en was als compound doorgelont. De lonten zitten ook nog netjes tussen de cakes dus aan het eind van cake 1 is het fout gegaan.

Ik heb van een van de bouwers meegekregen dat alleen alles van vuurwerktotaal bruin was (dozen labels). De Jackhammer kwam uit een productiedoos en was als compound doorgelont. De lonten zitten ook nog netjes tussen de cakes dus aan het eind van cake 1 is het fout gegaan.

hebben ze zelf n mooie cake voor thuis:devil:

Om er vanuit te gaan dat het al compound was en dat er dus iets mis was gegaan; Dat vind ik dan echt een groot nadeel van compound. Als je zelf doorlont kan het ook wel eens mis gaan, dat heb ik ook vorig jaar bij een cakebox gehad. Maar je hebt toch de meeste controle over de verloop van de cakebox als je 'm zelf kan doorlonten.

Verder wel een super dikke cake, het lijken wel laag klappende 2'' boeketten!

Geschoten vanavond tijdens de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, was wel nog een sample.

Nou als dit al een sample is dan heb ik een hard hoofd in de productie product. Vind het trouwens idioot dat er op winkeliersdemo's samples worden geschoten :bonk:

Nou als dit al een sample is dan heb ik een hard hoofd in de productie product. Vind het trouwens idioot dat er op winkeliersdemo's samples worden geschoten :bonk:

Eens was ook een behoorlijk opgevoerde sample. Eindsalvo was bizar hard. We gaan het in de straat meemaken met O&N....

Ga er wel vanuit dat deze gewoon super goed presteert in de straat, wolf heeft zich de laatste tijd wel bewezen wat betreft hun boxen.

Btw wat een prachtige brede tails:) hou ervan

Vanavond gezien op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal, ondanks dat het een sample was heb ik de volste vertrouwen in dat de productie ook gewoon goed zal presteren, kijk maar naar de CT die schoten ze ook eerst als sample en later als productie en die lag ook erg dicht tegen de realiteit aan.

Back
Bovenaan