Jackhammer

That's it? Komt niet heel spectaculair over, behalve de pauzes tussen de cakes ook in vooral de fanshape niet lekker doorlopend. Maar ns straatfilmpjes afwachten.

Die film is ook niet de hele bak er mist 1 cake.Ow nee toch niet blijkbaar hmm vreemd had hem anders voor me dan op die laatste film...:bonk:

Geschoten vanavond tijdens de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, was wel nog een sample.

Op wat voor afstand is dit gefilmd? Cake 1 klopt al niet de eerste 2 zijn de anelle varianten. Als die pauzes er straks ook hier in de straat tussenzit haak ik af en laat die dingen links liggen, het moet gewoon als 1 geheel fungeren want ja wat is dan het voordeel tov losse cakes

De pauzes tussen de cakes zijn nog de grootste irritatiefactor. Vorig jaar was er ook zo'n soap rondom de transbomber, uiteindelijk de beste cakebox van 2016 geworden. Of deze dat wordt kunnen we alleen maar afwachten..

Ff snel een sample in elkaar geflansd? Om toch maar te kunnen laten zien ? Heb hem besteld en zolang ik geen productie heb gezien kan ik er niet echt over oordelen. Maar dit verdiend niet de schoonheids prijs . Zeker niet voor
zo een duur product!

Naar mijn weten is de pauze ertussen verplicht. Maar ik denk wel dat dit 1 van de beste compounds gaat worden. Het is dan natuurlijk een smaak kwestie.

Op wat voor afstand is dit gefilmd? Cake 1 klopt al niet de eerste 2 zijn de anelle varianten. Als die pauzes er straks ook hier in de straat tussenzit haak ik af en laat die dingen links liggen, het moet gewoon als 1 geheel fungeren want ja wat is dan het voordeel tov losse cakes

Wat is de verplichte afstand bij consu vuurwerk?, die afstand zal het ongeveer geweest zijn, denk meter of 50 a 70.

Alle overige boxen (ook compound) hadden veel minder / geen pauze. Wellicht dat deze nog niet doorgelont was en dat ze de cakes 1 voor 1 met de fakkel afstaken. Maar dat is een gok van mij.

Jullie waren er duidelijk niet bij, op de demo van Rijswijkse VWhal. Deze box knalde al het andere vuurwerk er finaal uit. Die pauzes zijn storend, maar dat wijd ik aan het feit dat dit een sample is. De boeketten zijn daarentegen echt mega. Volledig lucht vullend. Zeer indrukwekkend, keihard, subliem. Maar ja...een sample...

Nou als dit al een sample is dan heb ik een hard hoofd in de productie product. Vind het trouwens idioot dat er op winkeliersdemo's samples worden geschoten :bonk:

Als er geen productie binnen dan wordt er samples geschoten, ze kunnen ook niet schieten dan heb je nog geen duidelijk beeld van wat je eventueel kan verwachten.

Als er geen productie binnen dan wordt er samples geschoten, ze kunnen ook niet schieten dan heb je nog geen duidelijk beeld van wat je eventueel kan verwachten.

Nu ook niet. heb deze nu 2x gezien. Verschillende snelheden, verschillende pauzes, verschillende volumes.

Wel 2 keer enorm genieten. We wachten het gewoon af hoe deze het de 31ste doet. Ben in ieder geval blij dat ik hem besteld heb....

Was het vorig jaar met de Transbomber ook niet zo dat hij op de demo's tegenviel? Op de demo's wordt hij natuurlijk relatief ver van je vandaan afgestoken, terwijl dit het type product is waar je recht onder moet staan. Schiet niet hoog en maakt veel herrie. Ik hoop wel dat bij productie de pauzes korter zijn.

Afgezien van de pauzes komt hij op mij top over. Stel dat die lange pauzes er in zitten. Daar is toch nog wel wat aan te doen?? Of niet:wink:

Nu ook niet. heb deze nu 2x gezien. Verschillende snelheden, verschillende pauzes, verschillende volumes.

Wel 2 keer enorm genieten. We wachten het gewoon af hoe deze het de 31ste doet. Ben in ieder geval blij dat ik hem besteld heb....

wolff kennende zal dat wel goed zitten, hij zal een tikkeltje minder zijn maar dan nog is het een top box, kijk maar naar de CT die werd ook als sample geschoten en kijk wat de productie heeft opgeleverd dus ik heb er zeker wel vertrouwen in dat het goed zit

wolff kennende zal dat wel goed zitten, hij zal een tikkeltje minder zijn maar dan nog is het een top box, kijk maar naar de CT die werd ook als sample geschoten en kijk wat de productie heeft opgeleverd dus ik heb er zeker wel vertrouwen in dat het goed zit

Ik heb er ook vertrouwen in. Mijn vrouw zei gisteren na de demo nog....is 1 wel genoeg.:p

Tikkeltje minder?

Ik heb gister boeketten gezien van de jackhammer die weg hadden van een zeer goed 2 inch blok. De crackling cake in het begin schoot zeker 20 meter hoog waarbij de crackling wolk bijna de grond raakte. Als die cake los verkocht zou worden dan wil ik daar een pallet vol van. Leuk om een keer te zien wat er mogelijk is met 30 mm echter zal dit nooit worden toegelaten op de nl markt.

Maw samples daar heb je helemaal niks aan.

Totaal onrealistisch!

Sow lekkere sample inderdaad.
Maar toch zou ik de gok durven te wagen, als ik van crackling hield.
Ik bedoel: het is 2 kilo kruit voor 90 euro, je hoeft niet door te lonten en de finale is goed.

Back
Bovenaan