Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou als dit al een sample is dan heb ik een hard hoofd in de productie product. Vind het trouwens idioot dat er op winkeliersdemo's samples worden geschoten![]()
Geschoten vanavond tijdens de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, was wel nog een sample.
Money money money
Money money money
Ik meen enkel regel van max 5 secNaar mijn weten is de pauze ertussen verplicht.
Op wat voor afstand is dit gefilmd? Cake 1 klopt al niet de eerste 2 zijn de anelle varianten. Als die pauzes er straks ook hier in de straat tussenzit haak ik af en laat die dingen links liggen, het moet gewoon als 1 geheel fungeren want ja wat is dan het voordeel tov losse cakes
Nou als dit al een sample is dan heb ik een hard hoofd in de productie product. Vind het trouwens idioot dat er op winkeliersdemo's samples worden geschoten![]()
Als er geen productie binnen dan wordt er samples geschoten, ze kunnen ook niet schieten dan heb je nog geen duidelijk beeld van wat je eventueel kan verwachten.
Nu ook niet. heb deze nu 2x gezien. Verschillende snelheden, verschillende pauzes, verschillende volumes.
Wel 2 keer enorm genieten. We wachten het gewoon af hoe deze het de 31ste doet. Ben in ieder geval blij dat ik hem besteld heb....
wolff kennende zal dat wel goed zitten, hij zal een tikkeltje minder zijn maar dan nog is het een top box, kijk maar naar de CT die werd ook als sample geschoten en kijk wat de productie heeft opgeleverd dus ik heb er zeker wel vertrouwen in dat het goed zit