Serenity [Box]

is dit nu eigenlijk en standaard fabriek's box of echt door evo samengesteld.
ik twijfel er over omdat ik een beetje de EVOLUTION TOUCH mis
bij 3x heaven zie je toch meer iets terug van de insane

Alles is bedacht door Marchel kijk maar naar de filmpjes op YouTube van pyrotoro
https://www.youtube.com/results?search_query=Pyrotoro+evolution
3x heaven is ook 3x de insane box

dan moet je toch is een keer goed kijken naar insane totaal anders dan de 3x heaven maar die heeft wel de evo touch , deze box is een try out mist echt de input van marchel maar dat is mijn mening daarom de twijfel , niet de twijfel over kwaliteit die evo ons geeft

Het is dan ook de layout van de insane met I, V, W en fanshape. Dat de effecten niet overeenkomen had koekie ook wel gezien denk ik. En vreemd dat je de input van Marcel mist, want volgens mij is zijn hand de enige hand aan de producten.

Laatst bewerkt:
Het is iedergeval wel echt een schitterende box! Ik zit met regelmaat dit filmpje opnieuw te bekijken:

Echt heel sierlijk zo met de verschillende effecten en tails. Ook de meerdere shapes en het tempo voegen super veel toe. Met dat totaalplaatje heb je echt een hele show.

Ik had deze box er graag bijgehad, maar je moet soms keuzes maken met je beperkte budget. Ik ben nu voor de Spectacle box 100 gegaan, maar volgend jaar mogelijk deze!

Wat een top bak. Blij dat ik deze al besteld heb met een mooie Freakactie:wink: Nu nog bedenken of ik hier de 00:00u box van maak of als finale gebruik

Echt een schitterende cakebox, mooiste van de avond en een van de mooiste en meest originele cakeboxen die ik ooit gezien heb!

Man man man, wat een box, productie die geschoten is op demo ziet er misschien nog wel beter uit dan de sample. Begin dan ook weer lichtelijk te twijfelen om deze nog toe te voegen.

De filmpjes en commentaren van degenen die bij de demo waren hadden mij bijna overtuigd. Het laatste filmpje van RaideR en klantvriendelijkheid van PatrickV waren het laatste duwtje. Ik heb 'm besteld, jeeeh! :D

Die mines met tails in het midden lijken wel een deel van een butterfly shell...echt heel erg gaaf dat deel.

Niet normaal zeg, wat een geweldige box! Toch maar eens kijken of er nog wat rek in het budget zit, deze wil ik er wel heel graag bij hebben.

Waar heb je hem besteld? Nog ergens een lekker prijsje kunnen vinden?
Bij Vuurwerk Huizen natuurlijk. Het was de laatste voor dit moment zover ik begrepen heb, dus niet meer te vinden op de pyrofreaksite en de gewone site. De prijs, kan ik alleen dit over zeggen: lekker genoeg voor mij. Hij (of is het een zij :)) is misschien ergens anders goedkoper te vinden, echter klantvriendelijkheid en dicht bij huis op kunnen halen is mij ook wat waard.

Back
Bovenaan