Italie: shows

Volgens mij wordt La Rosa juist verweten meer Chinese producten te hebben gebruikt....

Ja inderdaad, ik had al een beetje het idee dat de 2 shows door elkaar werden gehaald, zou inderdaad goed kunnen dat La Rosa veel Chinees spul gebruikt, met name de grote ronden bommen.

Ik ben dit jaar maar naar eigenlijk 1 grote show geweest.

Campione d'Italia.
Ligt eigenlijk in Zwitserland maarja...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is uit 2009.
Ik kan 2010 niet vinden.

Even terugkomende op Villafranca; ( sorry, lees het nu pas )

De Fermata's zijn in mijn ogen niet door Vaccalluzzo zelf geproduceerd, wat
herkenbaar is aan de controbomba's.
De controbomba's van Vaccalluzzo zijn wat minder vol, en tevens worden er meestal
maar 2 ringen met cannoli gebruikt per bom.
Andere bekende firma's plaatsen - afhankelijk van het kaliber - 4 tot 5 ringen
in de bom.
Ook hierbij houdt Vaccalluzzo hun eigen unieke werkwijze aan.
Ik denk dan ook dat de Fermata's tijdens deze show gefabriceerd zijn door
Di Matteo. Alle andere producten die in deze show zijn verschoten zijn duidelijk
van eigen fabrikaat. Op dit gebied zijn ze - in mijn ogen - onverbeterlijk!

Even terugkomende op Villafranca; ( sorry, lees het nu pas )

De Fermata's zijn in mijn ogen niet door Vaccalluzzo zelf geproduceerd, wat
herkenbaar is aan de controbomba's.
De controbomba's van Vaccalluzzo zijn wat minder vol, en tevens worden er meestal
maar 2 ringen met cannoli gebruikt per bom.
Andere bekende firma's plaatsen - afhankelijk van het kaliber - 4 tot 5 ringen
in de bom.
Ook hierbij houdt Vaccalluzzo hun eigen unieke werkwijze aan.
Ik denk dan ook dat de Fermata's tijdens deze show gefabriceerd zijn door
Di Matteo. Alle andere producten die in deze show zijn verschoten zijn duidelijk
van eigen fabrikaat. Op dit gebied zijn ze - in mijn ogen - onverbeterlijk!

Heb het me ook al afgevraagd van wie hun bombe di fermata zijn, in ieder geval niet van hunzelf inderdaad, van La Rosa weet ik het zeker dat ze van Di Matteo waren die ze in Villafranca geschoten hebben, zou dus inderdaad wel kunnen dat die van Vaccalluzzo ook daar vandaan kwamen, alhoewel er wel duidelijk verschil in zat.

EDIT, ik heb even een mailtje gestuurd naar iemand van Vaccalluzzo zelf die ons daar heeft rondgeleid, denk dat hij wel zekerheid kan geven.

Laatst bewerkt:
Heb antwoord gehad van Vaccalluzzo.

Een deel van de fermata shells zijn van Vaccalluzzo zelf.

De andere van Di Matteo, Lieto en Scudo.

:bye:

Volgens mij een super show! :D Alleen moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind hoe deze show is gefilmd :sad: Soms veel te veel ingezoomd zodat je de volledige uitwerkingen niet goed ziet of zelfs helemaal niet ziet....een gemiste kans moet ik zeggen...
Desondanks een topshow wel hoor, heerlijk mooie shells!

Volgens mij een super show! :D Alleen moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind hoe deze show is gefilmd :sad: Soms veel te veel ingezoomd zodat je de volledige uitwerkingen niet goed ziet of zelfs helemaal niet ziet....een gemiste kans moet ik zeggen...
Desondanks een topshow wel hoor, heerlijk mooie shells!

Heb'm vorige week gedownload van Pirovagando. Je kunt de show dan zien in HD-kwaliteit. Hij staat er ook beter op. Alleen de rechterpost met de single-shots is deels zichtbaar vanwege een gebouw.
Maar dat mag de pret niet drukken. Voor de rest weer een typische Vaccalluzzo show met weer hoogstaande kwaliteits producten zoals we van deze firma gewend zijn.

Kwam nog wat oudere films van me tegen van april dit jaar, heb ze laatst even geupload.

Super show van Gerardo Scudo geschoten in Somma Vesuviana in de buurt van Napels.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Heerlijke filmpjes met heerlijke shells en gave effecten. Er zaten er tussen die ik nog nooit had gezien en dat is altijd leuk om nieuwe dingen te zien. Thnx voor het plaatsen !

Mooi beeldmateriaal weer van Gerardo Scudo!
Ik geef ze een goede kans dat ze winnen tijdens de competitie in Rotello.
Ze staan bij mij dan ook zeer hoog aangeschreven!
Bruscella is ook al een oude rot in het vak, maar laat de laatste tijd
nog al eens een steekje vallen.

Naar mijn mening heeft Di Candia op 10 april ook geschoten tijdens dat festival. Heb je daar misschien ook nog beelden van?

Bedankt voor het plaatsen van dit moois.

Mooi beeldmateriaal weer van Gerardo Scudo!
Ik geef ze een goede kans dat ze winnen tijdens de competitie in Rotello.
Ze staan bij mij dan ook zeer hoog aangeschreven!
Bruscella is ook al een oude rot in het vak, maar laat de laatste tijd
nog al eens een steekje vallen.

Naar mijn mening heeft Di Candia op 10 april ook geschoten tijdens dat festival. Heb je daar misschien ook nog beelden van?

Bedankt voor het plaatsen van dit moois.

Ik heb er beelden van, zou ze even uploaden!

Ben ook zeer benieuwd wat Gerardo gaat doen in Rotello, verwacht ook zeker het meeste van hem de laatste dag, zeker kwa kwaliteit vind ik Scudo beter dan Bruscella de laatste tijd. Maar ze zullen ongetwijfeld alle 3 helemaal los gaan die avond.

Kwam ook nog wat films van de show van Ruocco & Novellino tegen, geschoten tijdens hetzelfde festival, helaas is de kwaliteit van de films wat minder geworden.

EDIT: Films van Di Candia staan er ook tussen nu, jammer genoeg alleen de bomba da tiro en een stukje fermata's en de finale.

Ruocco & Novellino

Di Candia

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Tot slot nog ff, dit filmpje wil ik jullie niet onthouden.

Verder commentaar is overbodig als je deze beelden ziet:wink:

Nouja 1 dingetje dan, dat was ongeveer 20% van de totale opening:bonk:

+ YouTube Video

Ja, dat is'm! ( opening Di Candia )
De opening met de Red Flashes, verwerkt in Bomba di Scala, en daarna de
Stutata's met salutes.
Één van de redenen dat ik deze firma graag aan het werk zie.
Ze gebruiken net wat andere producten in hun shows, en zijn niet bang om een
totaal andere opening te plaatsen.

Bedankt.

Tot slot nog ff, dit filmpje wil ik jullie niet onthouden.

Verder commentaar is overbodig als je deze beelden ziet:wink:

Nouja 1 dingetje dan, dat was ongeveer 20% van de totale opening:bonk:

movie

GRUWELIJK!!!! Nondeknetters wat een opening... prachtig!! :D

San Severo 2010
by bartvz:

Compleet over de top gestoorde pyromanikale chaotische gekte is dit!.. Maar oh zo mooi en hard! :D :D

Laatst bewerkt:
Bedankt Jack voor het plaatsen van de film van Bart.
Al jaren staat dit gebeuren in San Severo torenhoog op mijn verlanglijst.
Om allerlei redenen is het er nog niet van gekomen.
Maar dat ik er een keer naar toe ga is zeker.!!

Back
Bovenaan