Italie: shows

Dat is mooi wakker worden, koffie en Vaccalluzzo, prachtige combinatie!!
Alweer een uitmuntende show, strakke opening, mooie thema's, en een waanzinnige
crackling-finale!

Mooi begin van de dag!
Bedankt voor het posten.

Een film van een daylightshow:

Festa S. Giovanni 2010 - S. Giovanni la Punta (CT) - Fuochi ditta Trebbia.
gefilmd door: Sparamu85

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

I MIGLIORI FUOCHI ARTIFICIALI (BEST FIREWORKS - SCORRANO, SPETTACOLO PIRO-MUSICALE)
SCORRANO (Puglia, Italia) - Lo straordinario spettacolo piro-musicale per la festa di Santa Domenica.
Filmed by: ilbagnasco

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weer een mooie show van "VIP" Vaccalluzzo

S. Sebastiano 20/07/2010 - Ferla (SR) - Fuochi La Vip Vaccalluzzo (1° parte) filmed by: Sparamu85

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Gadverdamme wat mooi weer!

Trademark Vaccalluzzo!
1. Ingewikkeld en vooral razendsnel stepperbeeld.
2. De lucht voljensen met 3 - 5 salvo's meerslagenbommen.
3. Afsluiten met 3 grote shells.

En dat alles razendsnel en zeer nauwkeurig getimed.
Voor mij weer het bewijs dat we hier te maken hebben met (op afstand) het beste schietbedrijf ter wereld.
Nog nooit live gezien (dat moet gebeuren!), maar zelfs op film weten ze keer op keer te overtuigen.

Zou er ook een agenda zijn van wat ze schieten aan shows?

Weer een film van een show van onze grootmeesters

Festival dei fuochi artificiali - Acibonaccorsi (CT) 2010 - ditta Vaccalluzzo

filmed by: Sparamu85

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Hij is weer prachtig. Die dubbele ringen met salutes,de glitterende brocades met rode strobe,de barage van tourbillions,en de andere effecten die langs komen.

Villafranca Sicula (AG) 2010 - "Rigattiata" S. Giovanni - Piromusicale ditta Vaccalluzzo

filmed by: Sparamu85

+ YouTube Video

een bizarre show was dat die van Villa Franca van Vaccalluzzo. Ik heb hem hier in zn geheel op video. ik heb hem van Pirovagando. ik ben zo vrij geweest hem te uploaden naar onze server. Omdat je je moet registreren bij deze site. En niet iedereen is het Italiaans machtig.

Ik vind hem daarnaast ok nog eens goed gefilmd!

*klik* voor download

21 minuten Italiaans pyro geweld van het allerhoogste nivo. Een finale te bizar voor woorden ook! Veel kijk plezier!

Leuk showtje hoor, maar Chinese peony's schieten na een intrecci, i.p.v. een
controbomba van eigen fabrikaat, dat staat bij mij gelijk aan heiligschennis! Foei!!

Vaccalluzzo

Vaccalluzzo

Rode Baron,

Deze show hebben ze nu ook in HD staan op Pirovagando. (samen met die van La Rosa)
Ik heb vanavond de La Rosa en de Vaccalluzzo binnengetrokken, maar ik kan nog niet kiezen.
Vaccalluzzo slaat nergens meer op, maar ook werkelijk echt iets over het randje. Zo achteloos de lucht vol rammen met meerslagen dat het decadent en slordig overkomt.
De show van La Rosa is veel netter en strakker.

Ik zou zeggen: Vaccalluzzo voor het pure geweld, en La Rosa voor de strakke choreografie.

Op de site van Pirovagando is hier een enorme discussie over. Vaccalluzzo wordt verweten veel teveel Chinees vuurwerk te hebben gebruikt (> 15 %)
Ik moet wel zeggen dat er tussen de meerslagesalvo's van La Rosa inderdaad veel duidelijkere pauze's zitten.

Filmpje van de opbouw slaat ook echt werkelijk nergens meer op.

een bizarre show was dat die van Villa Franca van Vaccalluzzo. Ik heb hem hier in zn geheel op video. ik heb hem van Pirovagando. ik ben zo vrij geweest hem te uploaden naar onze server. Omdat je je moet registreren bij deze site. En niet iedereen is het Italiaans machtig.

Ik vind hem daarnaast ok nog eens goed gefilmd!

*klik* voor download

21 minuten Italiaans pyro geweld van het allerhoogste nivo. Een finale te bizar voor woorden ook! Veel kijk plezier!

Vaccalluzzo slaat nergens meer op, maar ook werkelijk echt iets over het randje. Zo achteloos de lucht vol rammen met meerslagen dat het decadent en slordig overkomt.
De show van La Rosa is veel netter en strakker.

Ik zou zeggen: Vaccalluzzo voor het pure geweld, en La Rosa voor de strakke choreografie.

Ik moet wel zeggen dat er tussen de meerslagesalvo's van La Rosa inderdaad veel duidelijkere pauze's zitten.

Goed ieder zijn mening, maar ik zou me echt eens gaan verdiepen in het hoe of wat rond de Italiaanse manier van schieten:idea:

Ik heb beide shows live gezien, La Rosa was gewoon bruut rossen op z'n Italiaans en in zeer hoog tempo, Vaccalluzzo veel strakker geschoten, iets langzamer dan La Rosa, met een paar schoonheidsfoutjes, maar met echt top producten, die je eigenlijk bij geen enkel ander Italiaans bedrijf tegenkomt, m.u.v. de bomba di fermata.

Laatst bewerkt:
:-) Ik heb nog nooit een Italiaanse show live gezien, dus ik ben inderdaad een leek, en kan alleen maar de films beoordelen.

Vaccalluzzo heeft zo z'n eigen trademarks, en ook die werden hier weer veel uitgevoerd.
Hebben jullie Hollanders eigenlijk nog mooie films gemaakt daar?
Wat een weergaloze ervaring zeg! Sicilie op z'n best!

Back
Bovenaan