Festa Gesù Bambino - 06/01/2011 - Maugeri (CT) - Fuochi Chiarenza
filmed by: Sparamu85
filmed by: Sparamu85
+ YouTube Video | |
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
een bizarre show was dat die van Villa Franca van Vaccalluzzo. Ik heb hem hier in zn geheel op video. ik heb hem van Pirovagando. ik ben zo vrij geweest hem te uploaden naar onze server. Omdat je je moet registreren bij deze site. En niet iedereen is het Italiaans machtig.
Ik vind hem daarnaast ok nog eens goed gefilmd!
*klik* voor download
21 minuten Italiaans pyro geweld van het allerhoogste nivo. Een finale te bizar voor woorden ook! Veel kijk plezier!
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Goh, was jij daar ook al? Is trouwens wel een mooi feestje! Heb vorig jaar het hele circus via Pirovagando binnengetrokken en alles op een dvdtje gezet.
Genieten! Ga je er dit jaar ook heen?
Deelnemers zijn zover ook al bekend:
-Pagano Benito
-Senatore Vincenzo
-Schiattarella Salvatore
-Bruscella
-De Luca
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Aan mines geen gebrek daar, wat mij ook opvalt is de afstand van het publiek
![]()
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Jorge producten ?
Het is juist andersom Jorge importeerd van vacaluzzo.
Jorge producten ?
Het is juist andersom Jorge importeerd van vacaluzzo.
Jorge en Vaccalluzzo hebben toch een samenwerkingsverband?
Ik neem aan dat ze daar beide een voordeel aan hebben, al is het alleen maar schaalvergroting door gezamenlijk te importeren vanuit China.
In China iets laten maken is vaak ook goedkoper dan zelf maken (kijk maar naar de handelsprijzen van V-artikelen op hun website), en Jorge krijgt op zijn beurt toegang tot kwalitatief hoogstaand vuurwerk en kennis daaromtrent.