Italie: shows

Zo, een keer geen Vaccalluzzo. Er zijn dus ook nog andere firma's.
Wel leuk om Chiarenza een keer aan het werk te zien, je hoort of ziet niet zo veel van ze. Dit bedrijf zit echter wel vlak bij Vaccalluzzo, ook bij Catania. Wel is duidelijk te zien dat Chiarenza ook dankbaar gebruik maakt van de vakmanschap van hun grotere buurman. Dit is duidelijk te zien aan de Farfalles, de blinkers met flashes, en de watervalbommen.

Bedankt voor het delen, Fred.

een bizarre show was dat die van Villa Franca van Vaccalluzzo. Ik heb hem hier in zn geheel op video. ik heb hem van Pirovagando. ik ben zo vrij geweest hem te uploaden naar onze server. Omdat je je moet registreren bij deze site. En niet iedereen is het Italiaans machtig.

Ik vind hem daarnaast ok nog eens goed gefilmd!

*klik* voor download

21 minuten Italiaans pyro geweld van het allerhoogste nivo. Een finale te bizar voor woorden ook! Veel kijk plezier!

Wat een top show!
Bedankt voor het posten! :D

Laatst bewerkt:
De heren van Di Matteo aan het werk afgelopen jaar april in Castro.
(Show is in ook HD te downloaden op pirovagando)

In 3 delen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Goh, was jij daar ook al? Is trouwens wel een mooi feestje! Heb vorig jaar het hele circus via Pirovagando binnengetrokken en alles op een dvdtje gezet.
Genieten! Ga je er dit jaar ook heen?

Deelnemers zijn zover ook al bekend:
-Pagano Benito
-Senatore Vincenzo
-Schiattarella Salvatore
-Bruscella
-De Luca

Laatst bewerkt:
Goh, was jij daar ook al? Is trouwens wel een mooi feestje! Heb vorig jaar het hele circus via Pirovagando binnengetrokken en alles op een dvdtje gezet.
Genieten! Ga je er dit jaar ook heen?

Deelnemers zijn zover ook al bekend:
-Pagano Benito
-Senatore Vincenzo
-Schiattarella Salvatore
-Bruscella
-De Luca

Haha nee helaas niet geweest vorig jaar, kwam deze tegen op youtube.

Dit jaar staat Castro in de planning, helaas 1 show minder dan vorig jaar, en een aantal iets mindere namen vind ik persoonslijk, maar de shows zijn van goed formaat en aardige duur, dus wel de moeite leek mij:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Aan mines geen gebrek daar :), wat mij ook opvalt is de afstand van het publiek :p

Hahaha, het woord afstand kennen ze daar niet. Als je helemaal vooraan staat, sta je maar een paar meter van de single-shots vandaan.
Maar wat een gave en strakke show hebben ze daar weer neer gezet!
En de Silver-Glitter Polyps with Farfalle pistil....wat zijn ze toch mooi!!

Thanks, Fred.

Wow, wat een monsterlijke pyromusical is dit zegh!
Zo mooi en elegant op bombastische klassieke muziek! pff, kan het zo 123 niet met iets vergelijken met wat ik eerder op film heb gezien. Bizar!
Zo achterlijk veel single-shots ook!

Een typisch gevalletjes van:
Franceso tegen z'n broers: Hey gasten, kijk eens. Hier hadden we ook nog een pallet met mines staan!
Alessandro: Ach joh, neem ook maar mee. De maffia betaalt toch wel.

Voor het gemak ook maar even deel 1,2 en 4:
Deel 1:
+ YouTube Video

Deel 2:
+ YouTube Video

Deel 4:
+ YouTube Video

Deel 1 is vooral waterorgel met vlammen
Deel 2 Waterorgel, maar vooral veel met vlammen (gas op ritme, soort van lopende vuurtjes zegh maar.)
Deel 3 is dus pyromusical(van het allerhoogste niveau!)
Deel 4 is een 'gewone' show

Laatst bewerkt:
Ik snap de link met de maffia niet?

Wel mooie filmpjes zeg, ook altijd grappig als je wat jorge productjes voorbij ziet komen.

Jorge producten ?

Het is juist andersom Jorge importeerd van vacaluzzo.

Ja, dat is ook zo, maar hun Chinees materiaal wat ze vaak op de 'main square' ( pleintje voor de kerk ) verschieten, is wel van Jorge. De cakeboxen die ze daar gebruiken zijn ook van Jorge.

Jorge producten ?

Het is juist andersom Jorge importeerd van vacaluzzo.

Klopt, maar vaccalluzzo gebruikt ook vaak spul van jorge. Producten die je vaak ziet zijn half om half bommen met nishiki ring en in dit geval dan corolla bommen met trunk en glitter pistel. Op de fabriek film van vaccalluzzo, die door pyroworld is geupload, is ook te zien dat in de bunkers van vaccalluzzo het nodige aan jorge spullen staan voor hun eigen shows.

Laatst bewerkt:
Jorge en Vaccalluzzo hebben toch een samenwerkingsverband?
Ik neem aan dat ze daar beide een voordeel aan hebben, al is het alleen maar schaalvergroting door gezamenlijk te importeren vanuit China.
In China iets laten maken is vaak ook goedkoper dan zelf maken (kijk maar naar de handelsprijzen van V-artikelen op hun website), en Jorge krijgt op zijn beurt toegang tot kwalitatief hoogstaand vuurwerk en kennis daaromtrent.

Jorge en Vaccalluzzo hebben toch een samenwerkingsverband?
Ik neem aan dat ze daar beide een voordeel aan hebben, al is het alleen maar schaalvergroting door gezamenlijk te importeren vanuit China.
In China iets laten maken is vaak ook goedkoper dan zelf maken (kijk maar naar de handelsprijzen van V-artikelen op hun website), en Jorge krijgt op zijn beurt toegang tot kwalitatief hoogstaand vuurwerk en kennis daaromtrent.

Volgens mij importeerd Vaccalluzzo zelf niks uit China, Jorge neemt af bij Vaccalluzzo en andersom, dat is alles volgens mij.

Jorge en Vaccalluzzo hebben zeker een samenwerkingsverband. De Chinese producten die V. gebruikt, zijn afkomstig van Jorge. Dit geldt voor de shells, als ook voor de cakeboxen.

Wel komt er in de toekomst een lijn van shells, gemaakt in China naar de Italiaanse bouwkunst. Deze lijn zal de Vaccalluzzo-Oriënt Line genoemd worden. Deze producten hadden er al eerder moeten zijn, maar V. heeft laten weten nog niet tevreden te zijn met het resultaat. Misschien eind dit jaar.
Ik denk dat we wel kwalitatief hoogstaande producten kunnen verwachten, aangezien V. hoge eisen stelt.
Het betreft hier alleen single-effect shells tot en met 4". Grotere kalibers en meerslagen houden ze allemaal in eigen beheer.
Bovenstaande producten blijven ze natuurlijk zelf ook maken, en zullen dan geproduceerd worden onder de naam Vaccalluzzo-Originals, en zullen natuurlijk net even wat beter van kwaliteit zijn.

En terecht.. het moet ook geen Parente II worden. Ik ben ook blij dat ze echt boven op de kwaliteit zitten als het uit china komt. Zo krijg je het beste van 2 werelden.. goede kwaliteit, en een betaalbare prijs.

Die Pyromusical is er wel weer eentje om je vingers bij af te likken.. En dan denk je het gehad te hebben... Welneee... we knallen er nog even een showtje zónder muziek tegen aan.. Nu we er toch zijn, en kan ons het schelen.. gas met die zooi!

Back
Bovenaan