Investigate

Ik vond dit echt een mooie cake gister. Ik kreeg hem gratis bij mijn bestelling dus verwachtte er niet veel van maar zeker voor deze prijs is hij erg goed.

Laatst bewerkt:
Ja toppertje hoor! Had deze jongen 5x, genieten als je er 4 tegelijk de lucht in ramt! Volgend jaar zit hij er gewoon weer bij! Aan het gejubel van het publiek was te horen dat deze bij vrijwel iedereen in de smaak viel!

Echt een topper! Was 1 van mijn betere cake's van de avond. Ik schoot bijna al mijn cake's in projecten, maar deze cake was alleen al een spektakel!

Volgend jaar zit deze er zoiezo weer bij:thumbsup:

Nieuwe label voor de Investigate;

4236_investigate.jpg

Meen je dat frits? Ik probeer ff geld bij elkaar te scharrelen haha. Ik wil graag me collectie in 1 x maar ik ben bang dat het wat moeilijker gaat als je steeds met van die top actie's komt:D

Weet iemand hoeveel er in een karton zitten? Ik dacht 10 of 12, maar ben niet helemaal zeker! Normaal 30 euro per stuk, dus als er 12 inzitten is het mooi goedkoop! PM maar als je een half karton wil hebben!

Niet lang twijfelen en meteen een karton inslaan voor deze prijs, zal je zeker geen spijt van krijgen

Niet lang twijfelen en meteen een karton inslaan voor deze prijs, zal je zeker geen spijt van krijgen

De prijs is inderdaad helemaal top, maar wat moet je met 12 Investigate's! Vandaar dat ik hem ook graag wil delen;) En als het niet valt te combineren met iemand, dan bewaar ik de helft voor het jaar erna;)

Deze cake had afgelopen jaar ver uit de grootste effecten van alle cake's die ik had. Ik hoop dat ik er weer aan kan komen dit seizoen. Ik had hem uit een rest partij gekocht

De Investigate blijft één van mijn grote Hardix favorieten.

Top blokje, goed uitgewerkte effecten groot, en harde burst.

Waarom hebben ze nou weer die finale van blauw eruit gehaald?T..

Nu is er toch wel een gebrek aan climax. Het is geen single effect cake en er zitten 2 salvo shots tussen. Hoe kan je dan ooit deze cake zo laten stoppen? het is alsof je 2x keer bijna... Je weet wel en dan toch ineens stopt het... EN je blijft een btj flabbergasted kijken totdat het misschien weer begint? Danwel heel erg indrukwekkend eindigt?

Zonder finale komt hij zeker niet op mijn lijstje! 27,50€ is dan ineens wel prijzig voor een cake die zichzelf niet kan afmaken.

21 Shots voor 27,50€ En dan geen cake krijgen die compleet is? Veel te duur voor mij! Athans de prijs kwaliteit verhouding staat mij niet meer aan.

Back
Bovenaan