Intratuin vuurwerkfolder 2010-2011

Nou ik ben bij de intratuin geweest en nog steeds geen vuurwerk balie te bekennen, en ook geen vuurwerk folders! wel lag er bij de intratuin kindervuurwerk (16+)

gister me eerste folders opgehaald :D

waar onder eentje bij intratuin Cruquius alleen moet je wel even door de winkel en na de kassa bij zoon klante balie ligt een dikke stapel.
meestal als ze sterrentjes hebben enzo zijn de folders der ook.

gr

gister me eerste folders opgehaald :D

waar onder eentje bij intratuin Cruquius alleen moet je wel even door de winkel en na de kassa bij zoon klante balie ligt een dikke stapel.
meestal als ze sterrentjes hebben enzo zijn de folders der ook.

gr

Ok zal volgendeweek nog eens gaan eens zien of de folders er dan wel liggen:P
Bedankt voor de melding.

Vandaag is dan de grote dag ? Vandaag gaan de meeste of alle intratuin vuurwerk site's de lucht in ???

En de folder zou nu toch wel in de winkel liggen? vanavond?

Nou ik weet het oook niet meer, de shop is open, de dummy's zijn uitgestald, alleen bij ons ontbreken de folders nog, en dan zeggen deat ze elk jaar zo laat zijn...

Heb weer even contact opgenomen met de intratuin:

Beste Kevin,

de Vuurwerk folders liggen bij de klanten service balie en vanaf morgen ook bij de balie in de hal (vuurwerk balie).

Vuurwerk Kortings Bonnen worden al uitgedeeld bij de kassa.

met vriendelijke groet,

Wouter

De webshop zal dus morgen opengaan naar mijn verwachting.
Tevens weten jullie zeker niet waar over word gepraat met vuurwerk kortings bonnen?? Nou bij intratuin duiven krijg je 5 euro korting bij besteding van 25 euro aan vuurwerk. je kunt zoveel bonnen inleveren als je wilt.

Laatst bewerkt:
waar heb je gelezen dat je die niet mag bestellen??

Staat nergens volgens mij...

haha..

volgens mij moet je die code invoeren en krijg je bepaalde producten gratis...

waar heb je gelezen dat je die niet mag bestellen??

Staat nergens volgens mij...

haha..

volgens mij moet je die code invoeren en krijg je bepaalde producten gratis...

Tuurlijk mag je wel bestellen, alleen die producten tellen niet mee voor gratis vuurwerk :wink:

Ik denk dat ik hem al snap.

Intratuin kiest wat jij voor jouw unieke code GRATIS KRIJGT van een maximale waarde van 75.00 euro. Ik denk dat het zo gaat want in de email staat:

Wat moet je doen?

Vanaf 1 december 2010 is jouw code te gebruiken bij het plaatsen van jouw bestelling;
Ga naar de internet winkel van Intratuin Arnhem-Presikhaaf;
Voer jouw persoonlijke code in het zoekveld helemaal bovenaan in jouw scherm (zoals op het plaatje hieronder);
*Je kunt via het menu item VOORVERKOOPACTIE zien wat jouw persoonlijke actie is.* Tevens wordt het gratis vuurwerk vermeld in de Bestellijst;
Let op: je code is geldig t/m 28 december 2010!

* * = belangrijk om te lezen daar gaat het om!!!! zo gaat het denk ik!

hmmm, het lijkt erop dat je gewoon de producten krijgt die je bij een normale voorverkoop ook al krijgt

Ik snap hem ook niet helemaal.Heb een bestellinkje geplaatst van 120 euro,dus ik krijg een vulcano t.w.v 29,95 er gratis bij.Okee voor zover is het duidelijk,maar waar is die actiecode voor die ik via de mail ontvangen heb in vredesnaam voor? Die heb ik trouwens al geactiveerd...

deze actie betekent het volgende:

bij je bestellingen in de voorverkoop krijg je zonder gebruik van die code al een gratis pakket (bij besteding vanaf € 25,- de Flash t.w.v. € 5,95, bij besteding vanaf € 50,- de Thunder t.w.v. € 14,95, etc.) Maak je gebruik van die code dan krijg je een upgrade van je gratis pakket. Dan krijg je bij besteding vanaf € 25,- niet de Flash, maar krijg je de Thunder. En bij besteding vanaf € 50,- niet de Thunder, maar de Eruption t.w.v. € 19,95. Dit gaat verder tot en met als je meer dan € 200,- besteedt, krijg je dan niet de Blast, maar de Mammoth t.w.v. € 79,-

Dit gaat in vanaf 1 december. Is mijn verhaal duidelijk? Anders mail me je telefoonnummer, kan ik het je telefonisch nog uitleggen.

Voor mij is dit nu duidelijk.. ik hoop ook voor jullie?

Voor mij is het duidelijk alleen staan niet al de vestigingen online(ik bedoel hiermee Koudekerke). Weet jij hier iets meer van slabbetje en kan ik dan niet gewoon een andere vestiging aankruisen.

Zo is het mij duidelijk slabbetje! Werk je daar ofzo? Wel weer lekker ingewikkeld gemaakt,magoe.Toch heb ik nog een vraagje,als ik nu al besteld heb,dat is dus voor 1 december.En nog niet betaald heb,want dat doe ik in de winkel,kan ik dan fluiten naar die upgrade of wat?

Voor mij is het duidelijk alleen staan niet al de vestigingen online(ik bedoel hiermee Koudekerke). Weet jij hier iets meer van slabbetje en kan ik dan niet gewoon een andere vestiging aankruisen.

Er zijn vestigingen die doen hier niet aan mee! die hebben andere actie(s) zoals Intratuin duiven die heeft een actie:
Bij besteding van minimaal 25 euro krijgt u bij inlevering van een coupon 5 EURO korting. Iedere intratuin is anders met actie's

Zie de folder van de intratuin voor meer info over actie's (er kunnen bijlagen in zitten dit is verschillend per intratuin vestiging)

Zo is het mij duidelijk slabbetje! Werk je daar ofzo? Wel weer lekker ingewikkeld gemaakt,magoe.Toch heb ik nog een vraagje,als ik nu al besteld heb,dat is dus voor 1 december.En nog niet betaald heb,want dat doe ik in de winkel,kan ik dan fluiten naar die upgrade of wat?

Hoe ik aan deze info kom? Ik werk niet bij de intratuin nee maar sommige dingen weet ik gewoon en andere dingen mail ik naar de intratuin vestiging toe! zo kom ik hieraan en dit is dus ook 100% te betrouwen.

Als je al hebt besteld (zonder coupon) zul je toch nog een bestelling moetten plaatsen met die coupon omdat het anders helaas niet geld.

Als je een bestelling plaatst en je geeft die coupon in dien je via internet te betalen of je moet in de winkel betalen maar dan is volgens mij die coupon niet geldig? Dit weet ik zelf ook zo niet.

Voor vragen kun je altijd mailen naar jou intratuin vestiging!
Het mailadres van jou vestiging is: [email protected]

Bij HIERJEPLAATSNAAM de plaatsnaam van jou intratuin vestiging invullen.

Groeten Slabbetje ik hoop hiermee voldoende te hebben geinformeerd!

Zo te zien verschillen de prijzen per vestiging ook nog eens!
Duiven:

http://www.vuurwerkbestelling.nl/main.php?p=homepage&gebruiker_id=20
Romeinsekaars 10 sh = € 0.79
Grondbloem 0.99
Jumping Jack 0.79
Lilliputpijl 0.99
Fluitpijl 1.29
Kaboom Kanonslag 0.79
Astronaut 1.29
Ratelband Astronaut 100 schots € 2,99

En dan krijg je ook nog eens 5 euro korting bij besteding van minimaal 25 euro (als je een bonnetje hebt) bonnen staan in de krant en worden weggegeven bij intratuin duiven en gamma (overige winkels weet ik niet)

Dat is dan wel een super stunt zeg!

Zie actie intratuin Duiven:
www.intratuinvuurwerk.nl/waardebon

Laatst bewerkt:
volgens mij klopt die actie niet!
Heb een code gekregen voor intratiun zoetermeer en als ik die invoer staat er uw code is geactiveerd. Daar onder staat uw persoonlijke aanbieding: bij 25 tot 50 euro gratis flash bij 50 tot enz.....
het is gewoon precies het zelfde?????

Back
Bovenaan