Voor mij is het duidelijk alleen staan niet al de vestigingen online(ik bedoel hiermee Koudekerke). Weet jij hier iets meer van slabbetje en kan ik dan niet gewoon een andere vestiging aankruisen.
Er zijn vestigingen die doen hier niet aan mee! die hebben andere actie(s) zoals Intratuin duiven die heeft een actie:
Bij besteding van minimaal 25 euro krijgt u bij inlevering van een coupon 5 EURO korting. Iedere intratuin is anders met actie's
Zie de folder van de intratuin voor meer info over actie's (er kunnen bijlagen in zitten dit is verschillend per intratuin vestiging)
Zo is het mij duidelijk slabbetje! Werk je daar ofzo? Wel weer lekker ingewikkeld gemaakt,magoe.Toch heb ik nog een vraagje,als ik nu al besteld heb,dat is dus voor 1 december.En nog niet betaald heb,want dat doe ik in de winkel,kan ik dan fluiten naar die upgrade of wat?
Hoe ik aan deze info kom? Ik werk niet bij de intratuin nee maar sommige dingen weet ik gewoon en andere dingen mail ik naar de intratuin vestiging toe! zo kom ik hieraan en dit is dus ook 100% te betrouwen.
Als je al hebt besteld (zonder coupon) zul je toch nog een bestelling moetten plaatsen met die coupon omdat het anders helaas niet geld.
Als je een bestelling plaatst en je geeft die coupon in dien je via internet te betalen of je moet in de winkel betalen maar dan is volgens mij die coupon niet geldig? Dit weet ik zelf ook zo niet.
Voor vragen kun je altijd mailen naar jou intratuin vestiging!
Het mailadres van jou vestiging is:
[email protected]
Bij HIERJEPLAATSNAAM de plaatsnaam van jou intratuin vestiging invullen.
Groeten Slabbetje ik hoop hiermee voldoende te hebben geinformeerd!
Zo te zien verschillen de prijzen per vestiging ook nog eens!
Duiven:
http://www.vuurwerkbestelling.nl/main.php?p=homepage&gebruiker_id=20
Romeinsekaars 10 sh = € 0.79
Grondbloem 0.99
Jumping Jack 0.79
Lilliputpijl 0.99
Fluitpijl 1.29
Kaboom Kanonslag 0.79
Astronaut 1.29
Ratelband Astronaut 100 schots € 2,99
En dan krijg je ook nog eens 5 euro korting bij besteding van minimaal 25 euro (als je een bonnetje hebt) bonnen staan in de krant en worden weggegeven bij intratuin duiven en gamma (overige winkels weet ik niet)
Dat is dan wel een super stunt zeg!
Zie actie intratuin Duiven:
www.intratuinvuurwerk.nl/waardebon