MikosjePyro
VWC lid
Zo ik had het niet verwacht maar toch positief verrast zeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie kwaliteit effecten hoor, heerlijke finale ook. Maar erg veel van hetzelfde uit één zo'n grote bak. En als je mij drie boxen van China Red zou laten zien, zou ik ze nauwelijks van elkaar kunnen onderscheiden en juist benoemen. Benieuwd wanneer deze importeur eens uit zijn eentonige goudblinkcrackling-trip wakker wordt. Erg weinig diversiteit.
Wat een gruwelijke bak was dit zeg. De buurman schrok er zo van dat die maar stopte met vuurwerk afsteken omdat ie er niet overheen kwam, en die had ook wel een heel aardige collectie moet ik erbij vertellen.
Zoals bakero zei, iedereen die hem niet had, heeft echt wat gemist, op een gegeven moment vroeg ik me af of hij er nog wel mee zou stoppen. Er zit vrij veel goud in, maar het tempo maakte dat helemaal goed (en bovendien vind ik goud juist mooi, dus dat werkte ook mee). En dan die waaiers aan het einde, die maakten het helemaal af. Geen twijfel over mogelijk dat deze volgend jaar weer in de collectie zit, mits ze hem niet al teveel veranderen of uit de collectie halen natuurlijk.
Ben ik de enige die vond dat deze erg klein was? Tubes waren ook errug kort.. Verder niet afgestoken hoor, maar dat viel me op in de winkel
Vond nog een straat filmpje! Ziet er uit als een mooie bak hoor!
Filmpje van: Rakesh,Manolito Schellekens
Mijn straatfilm volgt nog, weet niet zeker of dat vroeg of laat in het jaar is.
Maar wat een bak, vond het de mooiste van de avond! Imponerende lompe bak, ziet er gewoon bruut uit, véél schoten, mooie variatie in effecten en het tempo maakt hem echt een topper. Gaat maar door, heerlijke bak, geen overslag gehad, want had ze wel ff uit de doos gehaald en achter elkaar gezet. Vond het idee van de waaiercakes naast de rechte cakes toch niet zo veilig, maar lijkt hierboven op film gewoon goed te gaan.
Prachtbak, dikke aanrader, veel geld, maar echt waard!
ben ook wel benieuwd...Toevallig al het filmpje? ben erg benieuwd