Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2013

Het was wel echt een vette show inderdaad,maar miste alleen een salvo salute`s aan het einde om het af te maken.

Wat is dat toch gezellig als je met 4 man naar zo'n show gaat.
Jeffrey, Chris en Wilfred, bedankt voor de leuke avond.
Op locatie waren ook weer een hoop freaks te vinden, erg leuk allemaal.

Ik heb gister heerlijk kunnen genieten zoals op de video hoorbaar is :p
Het was echt een lekkere 'ramshow', de lucht was vaak goed gevuld.
Timing vond ik behoorlijk spot-on.
Enige minpuntje is het vele goud maar dat mag de pret niet drukken.

Ik hoop alleen wel dat dit niet de beste was. :p
Ben echt benieuwd naar de rest dus we kunnen er nog niks over zeggen momenteel. :)

Het was wel flink hengelen met de statief maar volgens mij staat het er wel aardig op.
Ik ga weer lekker even nagenieten.

Idd flink heen en weer met statief haha ! Was bij Canada een stuk minder. Heb ook nog een aantal foto's. Helaas stond er zo'n achterlijke beunhaas voor m'n camera maar affijn.Alvast wat plaatjes.
DSC_0003.jpg
DSC_0013.jpg
DSC_0048.jpg
DSC_0087.jpg
DSC_0109.jpg

Gister een geweldige show gezien van Mirnovec! Wij stonden op een perfect plekje en konden alles super zien, en wat een aparte Shells schoten ze af.

alvast bedankt voor de films en foto's jammer dat ik er niet bij kan zijn bij alle shows (me werk) nog veel plezier

Wie gaan er vanavond nogmeer? :D
Of is iedereen er al? Ik ben in ieder geval rond 9u aanwezig, hopen dat ik nog een goede plek kan vinden .

Wij komen rond half 9 aan. Als ik ej een tip mag geven voor een gegarandeerde parkeerplek. Parkeer hem dan op 1 van de parkeerweilanden in de Knokkestraat. Voor 2 euro heb je een plek. Klein stukje lopen.

Zometeen ook weer op naar Knokke:) met chrissie81 en thunderboy, hebben er weer zin in! tot straks allemaal:)

Wat een show was het! Erg mooi! Weet ook iemand de naam van het effect met al die rode en groene felle plofjes? (Geen strobes) Of waren dat een soort knallers met een bepaade flash mix die een kleur geeft?

En het starwars einde ook! Erg gaaf gedaan.

Was wel een aardige show inderdaad,maar had er veel meer van verwacht eigenlijk.
kwamen wel mooie effecten voorbij zoals horsetails met multi color tips,red/green flashes
en jellyfish.

Zaragozana. Vond er niet veel aan, erg matig. Te traag geschoten, eenvoudige beelden en de bommen waren ook niet echt spectaculair.
Absoluut geen winnaar.
Hopelijk bezorgd Vulcan ons wel de wapperende broekspijpen waar we voor komen. Tot nu toe blijft Mirnovec no1..

Back
Bovenaan