Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2013

Bedankt voor het delen vuurvent, is een leuke film geworden! Helaas vond ik het niet de beste show van dit jaar.

Tip voor de mensen die het leuk vinden om labels, stukken shell of andere afgestoken vuurwerkdelen voor de gerzameling te hebben sla je slag in Knokke. Het strand ligt vol vuurwerk! Tot een kilomrter verderop vond ik afgelopen jaar nog stukken van shells. Soms zie je leuke stukjes zoals labels liggen!

Iets met rook....
DSC_0123.jpg
China schoot wel een lekkere finale ! Nu weet ik niet of er nog iemand uit china kwam, maar volgens mij hebben de mannen van T&T fireworks het geschoten ?

Bedankt voor het delen vuurvent, is een leuke film geworden! Helaas vond ik het niet de beste show van dit jaar.

Ik had me prima vermaakt. Ik ben alleen zaragozana geweest. Weinig tijd, al had ik vakantie gehad was ik er wel bij meerdere. Thnx voor t compliment.

Vette show hoor bedankt voor de films.:thumbsup:

Wel lastig hoor denk Mirnovec op 1 en China toch op de 2de plek
Hoewel Canada ook gewoon een goede show heeft neer gezet.

Gisteren een mooie show gezien van Vulcan.
Heerlijk kruit gesnoven, dat is een voordeel als de wind verkeerd staat.
Dinsdag nog even Italië en dan heb ik toch een leuk festival aan de lijst toegevoegd.

Geen winnend materiaal denk maar ik heb mij prima vermaakt met de freaks.

En dan hier ook nog mijn film,zeker wel genoten van deze show en weer een leuke avond gehad!

Tot morgen allemaal:)

Volgens mij hebben de schietbedrijven de salutes maar in de bunker laten liggen, een vriend van me zei het. Maar ik zie er erg weinig voorbij komen. Of ben ik nou blind? :bonk:

Wij stonden recht voor waar geschoten werd, erg dichtbij maar zo geen last van de rook. Ze schoten voor dat de show begon al enkele shell's en je kon prima zien hoe de wind stond, dus camera mensen hebben daar rekening mee kunnen houden. Mooie show met erg veel en groot vuurwerk! Toppertje voor mij.

Hierbij een filmpje van onze kant:

Gr Limburgs Vuurwerk Team

Volgens mij hebben de schietbedrijven de salutes maar in de bunker laten liggen, een vriend van me zei het. Maar ik zie er erg weinig voorbij komen. Of ben ik nou blind? :bonk:

Bij pyromusicals worden zelden (veel) salutes gebruikt. Wij waren vorig jaar bij de Pyronale in Berlijn, daar waren ze zelfs verboden om te gebruiken. Wellicht dat dat hier ook is.

In knokke is het niet verboden om salute`s te schieten en miste ze ook wel een beetje dit jaar.
Heeft eerder iets met transport te maken,tenminste dat is mij verteld.:)

Van Facebook:

Don't miss the closing show tonight in Knokke-Heist!! Pyroemotions by Scarpato gave us last year the most amazing show, and they will do that again today @ 22.00!

Back
Bovenaan