Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2013

Wat een show was het! Erg mooi! Weet ook iemand de naam van het effect met al die rode en groene felle plofjes? (Geen strobes) Of waren dat een soort knallers met een bepaade flash mix die een kleur geeft?

En het starwars einde ook! Erg gaaf gedaan.

Volgens mij bedoel jij de multi flash van Zarazogana . Die dingen schoten ze tijdens het nummer van Hans Zimmer.
edit;bedoel je deze?
DSC_0079.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vond het echt een matige show,heb me zelfs staan vervelen tijdens de show,nou dat gebeurt me toch echt maar zelden
Had er meer van verwacht dus dan was dit een tegenvaller,wel wat leuk spul voorbij zien komen maar daar was alles mee gezegd

Laatst bewerkt:
Ik vond de show gewoon slecht. De logica ontbrak vaak bij het combineren van het schieten van verschillende effecten. Ook erg traag geschoten waardoor ik me ging vervelen. Op een gegeven moment zat ik een beetje rond te kijken hoe druk het wel niet was.

Tot dit moment Kroatie op 1, Canada 2 en Spanje op 3.

Spanje was de minste show tot nu toe, helaas.
Had juist wel wat verwacht van die Spanjaarden.

Was wel weer erg gezellig en dat is altijd belangrijk dus ik heb me weer prima vermaakt met de freaks.

Top 3 is:
1 Canada: door de grote variatie effecten en geen dooie momenten.
2 Kroatië: Gave show, lekker rammen maar te veel goud. Halverwege werd het even flink saai en te lange pauzes.
3 Spanje: Tot nu toe op 3, hoop eigenlijk dat deze als laatste eindigt. Je hoort het vanzelf op de video haha.

Tja, viel me ook behoorlijk tegen deze show. Mooie kleuren dat wel, maar het heeft me eigenlijk geen een keer echt geboeid..Totaal geen wow - factor of wat dan ook... Maar goed, gezellig avondje gehad dat wel! ;)

Gister eerste keer naar knokke geweest, en vondt het een leuke show!
Me film komt morgen, hier alvast een paar foto's.
IMG_1909.jpgIMG_1916.jpgIMG_1943.jpgIMG_1945.jpgIMG_1947.jpgIMG_1950.jpgIMG_1952.jpgIMG_1954.jpgIMG_1996.jpg

Bijlagen

• IMG_1932.jpg
    IMG_1932.jpg
    98,3 KB · Weergaven: 0
Jouw foto's van de vele Big Mac's vind ik anders mooier hoor!
:D

Gaan we nog wat van jou in dit topic terugzien na vanavond?

Vanwege alle leuke gezellige reactie`s over de mac, ben ik er maar mee opgehouden....
helaas jup mijn foto`s vind je vanavond in het topic van scheveningen :-)

Paar plaatjes van de opbouw.

Mirnovec:

30shszr.jpg

bdjnlf.jpg

1z52hzs.jpg

2rdixpt.jpg

Zaragozana:

16kovao.jpg

fmsx08.jpg

2yv1d79.jpg

egs5ye.jpg

:cool:

Voor diegenen die gepost hebben in dit topic, bedankt voor jullie films en foto's!!!!!

Top, om te lezen hoe jullie het ervaren en beleving voor vuurwerk!!!

:applause:

Volgens mij hadden ze er bij Zaragozana weinig zin in en hebben ze al hun spul maar aan Canada verkocht.:p

Zaragozana was de slechtste show die ik ooit in Knokke heb gezien, afgezien van een paar heel mooi getimede momenten. Oubollige muziek, bijna allemaal standaard effecten, weinig spektakel; jammer hoor!

Ik heb de indruk dat ik steeds precies de verkeerde momenten kies om naar een festival te gaan, net als vorige week zaterdag in Scheveningen.
Dus: als je ooit nog plannen hebt om naar zo'n evenement te gaan, vraag mij dan eerst even wanneer ik ga, en kies zelf een andere dag! :frusty:

Maar goed, we maken er maar een bourgondisch weekendje van, want daar leent de omgeving zich wel voor.
Er staan best aardige huizen daar in de buurt, zeg! Was er nog niet eerder zo lang bij daglicht. Opvallend is wel dat ongeveer de helft te koop staat?
Ook veel aardige dames gezien. Niet te koop, volgens mij...

Jij verbaast jezelf dat het tegenvalt op scheveningen ? Het is met echte festivals altijd een gok. Zo had ik 2 jaar geleden gedacht dat Vaccalluzzo nummer 1 zou worden. Dat werd surex. Verder had ik dit jaar bijvoorbeeld de gedachte dat zaragozana een topshow zou neer zetten en dat was dus ook niet het geval.

Vanavond weer aanwezig met michelWRX thunderboy en joeiheido,we hebben er weer zin in en hopelijk een betere show dan eergister maar daar is zeer weinig voor nodig hehe

Ben vrijdag avond voor het eerst in knokke geweest.
Vond het een mooie show.
Maar als ik het zo lees zijn de andre shows beter geweest.
Volgend jaar maar eens een weekje vakantie boeken daar in de buurt.

Hierbij mijn film van Zaragozana, tijdens het internationale vuurwerkfestival in Knokke-Heist.
Veel plezier met het kijken ervan.

Back
Bovenaan