Zoveel freaks daar aanwezig, maar geen rewctie...... ? Ff een kort verslag : vandaag was het eindelijk zover na 2 maanden wachten. Ik moest er gewoon een keer bij zijn geweest ! Rond 12 uur vandaag vertrokken met de trein naar denhaag, daar over gestapt richting gilze rijen, vanuit daar konden jappy-b en ik mee rijden met ricow daat voor mijn dank ! Rond 4 uur waren we in knokke daar ff een parkeerplek gezocht we stonden op zeg 15 min van de schietplek af. Toen we daar aankwamen stond alles zo goed als klaar ! Toen nog ff wat gebabbeld met jack en getdo volgens mij. Daar wat fotos gemaaky. Vervolgen zeet lekker gegeten, stukkie ossehaas ! Jammie jammie ! Rond 8 uur terug na de schietplek waar het al aardig druk was ! Ook veel bekende gezien, en das altijd leuk. Na 2 uur wachten was het eindelijl zover ! En wat zijn we verwend, wat een shows zeg ! Met 1200 single shots en max 6 inch kon het niet fout gaan ! Ja dit was een ervaring om nooit te vergeten. Iedeteen bedankt voor de gewrldige en leuke dag ! Gr stefan