Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2011

Ik ben de 21ste onder voorbehoud aanwezig ligt aan me ouders, moet ze nog even ompraten!
Laat maar weten waar jullie staan kunnen we een kleine meeting organiseren :p

mss een rare vraag maar is er iemand uit omgeving Gilze die mee wilt rijden naar knokke? heb namelijk geen zin om alleen te rijden heel misschien rijd er een vriend van mij mee maar weet niet zeker of zijn vrouwtje mee wilt werken. Dus ben een beetje voor een back up aan het zorgen :)anders is de kans groot dat ik thuis blijf

Ik gooi het nogmaals ff in de groep, Is er iemand met wie ik e.v.t zou kunnen meerijden tegen vergoeding natuurlijk ( omgeving den-haag )

Gr stefan

nou gelukkig is de auto gemaakt dus vanavond gaan ik ,me pa en me oma(cool he:p) naar Igual!, en zondag word ik opgehaald (waarvoor 1000maal dank:D)

Door omstandigheden ben ik niet zondag, maar volgende week zaterdag aanwezig meer mensen? En weet iemand of dit ook de moeite waard is, 't is een flink stukje rijden nog.

Door omstandigheden ben ik niet zondag, maar volgende week zaterdag aanwezig meer mensen? En weet iemand of dit ook de moeite waard is, 't is een flink stukje rijden nog.

Jammer dat je vaccalluzzo mist nederlandsvuurwerk, maar leuk dat je alsnog aanwezig kan zijn bij tenminste 1 show. Ik ben vorig jaar naar de show van Intermede geweest en ze schoten een hele puike show weg, winnaar van 2010. Hierdoor schieten ze dit jaar buiten de competitie de laatste show.

Dit zal niet betekenen dat het een slechte show gaat worden, maar uit ervaringen van andere mensen blijkt meestal wel dat de laatste show meestal niet de beste is. Dit omdat er voor die bedrijven toch niks meer valt te winnen, ze schieten immers buiten de competitie.

Dus dat zal je wel in je overweging mee moeten nemen:)

succes

Wat is op tijd? kan er pas op zn vroegst om half 9 zijn, is dat te laat?
En mag je daar lang parkeren of max 2 uur, nouja knal em wel ergens neer.

Half 9 is wat krap denk ik, ik denk dat het allerbeste is dat je er om 7 uur bent en in duinbergen iets gaat eten, kan je op tijd je plekje reserveren. Dekentje mee is ook altijd makkeijk.

was een leuke show. Bommen waren prima, timing was ook helemaal goed. alleen kwamen heel vaak dezelfde shells terug in thema's. falling leaves, horstails, silver go getters. Ik had eerlijk gezegd meer spaanse invloeden verwacht, de echte europese bommen pikte je er zo uit. Dikke donker gouden palmen met paars.
Was gezellig met gort11 en collega!

parkeren was echt een DRAMA,echt de meest slechte stad om te parkeren.

kom op tijd,want wij waren er rond kwart over8 en moesten nog een uur zoeken naar een parkeerplaats.de show vond ik geweldig:)
nog een tip, als je er pas na half 9 komt heb je in de straat na de rotonde aan de linkerkant 2grasvelden waar je kan parkeren, kost wel 2euro maarja...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan