fred 810
VWC lid
Je krijgt wel alleen een hamburger, want de sla zal wel op zijn![]()
En ook even eigen servetjes meenemen mensen

Wat een line-up, zal ook zeker wat shows aanwezig zijn!
Vaccalluzzo sowieso, wel wat brak waarschijnlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je krijgt wel alleen een hamburger, want de sla zal wel op zijn![]()
Zal ik jullie lekker trakteren op een hamburgertje dan?Want dat gaat er zeker wel in
![]()
en jawel.... Het heeft even geduurd maar...met grote trots kan ik jullie melden de volledige line-up van de 32e editie van het internationaal Vuurwerkfestival Knokke-heist, Trom geroffel:
19.08.2011 - Pirotecnia Igual - Spanje
21.08.2011 - Vaccalluzzo - Italië
23.08.2011 - Surex - Polen
25.08.2011 - Macedo's Pirotecnia - Portugal
27.08.2011 - Intermede Artifices - Frankrijk (slot show)
Het is weer een zeer, zeer mooie line-up! waar in toch wel Vaccalluzzo uit Italie het meeste in het oog springt! maar ook bedrijven zoals Igual, Surex en Macedos zijn zeer goed! yeaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!![]()
Gelieve deze info niet over te nemen en\of te kopieren
Die DsNL weet er wel raad mee ja
Hier nog een reminder voor je, kan je vast tellen hoeveel je in totaal nu moet gaan bestellen...
We willen niet dat je honger krijgt hea?
LOL
![]()
is dat alles??
ik probeer iig de eerste twee shows mee te pakken..eens kijken naar een camping oid met de vriendin![]()
is dat alles??
ik probeer iig de eerste twee shows mee te pakken..eens kijken naar een camping oid met de vriendin![]()
Die DsNL weet er wel raad mee ja
Hier nog een reminder voor je, kan je vast tellen hoeveel je in totaal nu moet gaan bestellen...
We willen niet dat je honger krijgt hea?
LOL
![]()
Gaat een heel gezellige bende worden volgens mij.
Heb net een mailtje gekregen van Vaccalluzzo, deze week wordt begonnen met de productie van het materiaal dat ze gaan gebruiken in Knokke.
We gaan hun "Famous Horsetails" zien.......![]()
We gaan hun "Famous Horsetails" zien.......![]()
Gaaf!
Komt dat kraampje met vaccalluzzo single-shots ook op de boulevard te staan?
Ik droomde vannacht over "V" op Knokke-Heist, en daar kocht ik single-shots op de boulevard in een kraampje van de gebroeders...
Dromen zijn bedrog, maar wel verduveld lekker!
Alleen voor die horsetails zou ik al gaan.Wat zijn die dingen bruut.Kijk maar naar jack afgelopen jaar bij goteborg,die moest in bedwang gehouden worden.
+ YouTube Video | |
Alleen voor die horsetails zou ik al gaan.Wat zijn die dingen bruut.Kijk maar naar jack afgelopen jaar bij goteborg,die moest in bedwang gehouden worden.