Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2011

Zal ik jullie lekker trakteren op een hamburgertje dan?:p Want dat gaat er zeker wel in:p

Die DsNL weet er wel raad mee ja :D
Hier nog een reminder voor je, kan je vast tellen hoeveel je in totaal nu moet gaan bestellen...
We willen niet dat je honger krijgt hea?

LOL

:D

en jawel.... Het heeft even geduurd maar...met grote trots kan ik jullie melden de volledige line-up van de 32e editie van het internationaal Vuurwerkfestival Knokke-heist, Trom geroffel:

19.08.2011 - Pirotecnia Igual - Spanje
21.08.2011 - Vaccalluzzo - Italië
23.08.2011 - Surex - Polen
25.08.2011 - Macedo's Pirotecnia - Portugal
27.08.2011 - Intermede Artifices - Frankrijk (slot show)

Het is weer een zeer, zeer mooie line-up! waar in toch wel Vaccalluzzo uit Italie het meeste in het oog springt! maar ook bedrijven zoals Igual, Surex en Macedos zijn zeer goed! yeaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!! :D

Gelieve deze info niet over te nemen en\of te kopieren

een heerlijke line-up .
ik probeer aanwezig te zijn bij de shows van vaccalluzzo en intermede .

Die DsNL weet er wel raad mee ja :D
Hier nog een reminder voor je, kan je vast tellen hoeveel je in totaal nu moet gaan bestellen...
We willen niet dat je honger krijgt hea?

LOL

:D

is dat alles?? :p

ik probeer iig de eerste twee shows mee te pakken..eens kijken naar een camping oid met de vriendin :p

is dat alles?? :p

ik probeer iig de eerste twee shows mee te pakken..eens kijken naar een camping oid met de vriendin :p

Als je met het vrouwtje gaat, dan zou je wellicht beter een leuk hotelletje kunnen nemen in Brugge. Overdags lekker met haar de stad in, wat drinken, in de avond gezellig uit eten en dan twee keer met de trein naar Knokke rijden en showtje meepakken. Waarna je op de terugreis alsnog wat kan gaan drinken in de stad.

Kost misschien iets meer dan een camping met tent. Maar je kan het dan ook beschouwen als een leuke citytrip waar je 2 shows aan hebt vastgeplakt.

Gaat een heel gezellige bende worden volgens mij.

Heb net een mailtje gekregen van Vaccalluzzo, deze week wordt begonnen met de productie van het materiaal dat ze gaan gebruiken in Knokke.

We gaan hun "Famous Horsetails" zien.......:bye:

Gaaf!

Komt dat kraampje met vaccalluzzo single-shots ook op de boulevard te staan?

Ik droomde vannacht over "V" op Knokke-Heist, en daar kocht ik single-shots op de boulevard in een kraampje van de gebroeders...

Dromen zijn bedrog, maar wel verduveld lekker!

Gaat een heel gezellige bende worden volgens mij.

Heb net een mailtje gekregen van Vaccalluzzo, deze week wordt begonnen met de productie van het materiaal dat ze gaan gebruiken in Knokke.

Deze horsetails heb ik helaas niet gezien bij goteborg, dus Vaccalluzzo wordt een mooie herkansing daarvoor. Wel even een hotelletje in de buurt zien te regelen:).. iemand nog goedkope ideetjes, hehe?

Laatst bewerkt:
goedkope ideetjes? de camping :p

zou wel ff snel zijn met reserveren dan jaco want er is al veel niet meer beschikbaar...

WHOEHHHHHOOOEEEEEEEE!!!!!!!!!! jajajajajajaja jaaaa... OH OH OH OH OH....:D:D

Gaaf!

Komt dat kraampje met vaccalluzzo single-shots ook op de boulevard te staan?

Ik droomde vannacht over "V" op Knokke-Heist, en daar kocht ik single-shots op de boulevard in een kraampje van de gebroeders...

Dromen zijn bedrog, maar wel verduveld lekker!

op zich is die droom nog niet eens zo ver van de werkelijkheid af.. jaaaaaaaren geleden, dus Vroegáh.. bij de deelname van een zekere chinees\franse firma Sinomax.. die stond letterlijk zn spullen aan de dijk te verkopen van uit een container...

ja nu weten we het wel hoor jack :p bewaar de oh's maar tot augustus :wink: haha

@jos: fijne dromen zijn dat hoor! als die nou eens uitkwamen...? :D

ga waarschijnlijk heel groot deel van het festival missen, maar ik ga er heel veel moeite voor doen om vaccalluzzo te kunnen zien

Alleen voor die horsetails zou ik al gaan.Wat zijn die dingen bruut.:rolleyes:Kijk maar naar jack afgelopen jaar bij goteborg,die moest in bedwang gehouden worden.

Alleen voor die horsetails zou ik al gaan.Wat zijn die dingen bruut.:rolleyes:Kijk maar naar jack afgelopen jaar bij goteborg,die moest in bedwang gehouden worden.

Er zijn wel meer mensen die een euforisch moment hebben wanneer deze prachten in de lucht schitteren :wink: Daarnaast zal naar verwachting een selecte groep kenners deze euforische momenten ook hebben bij Igual..

Kucht Proest Tremolante Spinne Kamuro to Violet KUCH Tronco!! PROEST

Hotelletje is geboekt voor Vaccalluzzo, heb er zin in!:D
Jammer dat ik de rest niet kan meepakken, maarja niets aan te doen. Scheelt dat ik intermede 25 juni nog meepak in Hannover.

paar shows mee pakken zal er niet in zitten maar vaccaluzo moet gewoon :) dus daar probeer ik op zeker bij te zijn :)

Back
Bovenaan