Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben hier met elke show te vinden, tenzij m'n auto in een midlife-crisis
beland.
Gewoon weer bij het multimedia-steigertje van de beide Baronnen.
Hoop je daar weer te spreken, Fred.
Heb er weer zin in! Gezellig!
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Volgende week vertrek ik op vakantie, maar kom speciaal terug voor dit festival tegen eind van de maand.
Leuk dat jullie er gaan zijn Fred en Jack...ik zal er ook zijn!
Kunnen we ergens een trefpunt afspreken?
Misschien per PM?
Volgende week vertrek ik op vakantie, maar kom speciaal terug voor dit festival tegen eind van de maand.
Leuk dat jullie er gaan zijn Fred en Jack...ik zal er ook zijn!
Kunnen we ergens een trefpunt afspreken?
Misschien per PM?
sorry ik heb en geef daar geen antwoord op.
Maar goed hier nog een show van Intermede op Courchevel in Frankrijk:
movie
Ja maar jij bent gewoon een gevalletje apart.. Italië management..Dan moeten er minimaal een container met metalen buizen staan met een minimaal kaliber van 150MM... dus ja.. he..dat zegt al weer genoeg!![]()
Zou hier ook heel graag heen willen. Helaas denk ik niet dat ik mijn vader zo gek krijg om weer een aardig stuk te rijden, omdat dat al meerdere malen is gebeurd. Als ik nog zou gaan zou ik zeker kiezen voor Götenborg, heb die mannen altijd al in actie willen zien. Als er nog iemand gaat die dichtbij Utrecht woont, of hier vlakbij langs komt. Hou ik mijzelf aanbevolen om mee te rijden
Hoop dat ik een PM krijg van iemand die voor chauffeur wil spelen.
tot hoeveel inch wordt er hier ongeveer geschoten?
2.5 inch... Als je een beetje had gezocht had je het antwoord al snel gevonden zoals hier. Dit zijn theoretische kalibers dit is wat men mag schieten in Knokke-heist.
Maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen.. kaliber zegt niets over de kwaliteit van een show!![]()
Morgen de eerste en ze gaan schijnbaar flink uitpakken!