Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2010

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2010

• Totaal stemmers
    38
  • Peiling gesloten .
Dan ga je je geld verliezen want ze schieten als winnaar van vorig jaar dus out of competition, en verwacht niet dat ze zoiets als vorig jaar neer gaan zetten, het word een stuk minder.
Het ene jaar investeren ze om kampioen te worden en het jaar erop schieten ze om wat geld terug te verdienen, dit hebben ze 2 jaar terug ook gedaan.

Ik zet mn geld op goteborg dat weet ik wel:p

Dan ga je je geld verliezen want ze schieten als winnaar van vorig jaar dus out of competition, en verwacht niet dat ze zoiets als vorig jaar neer gaan zetten, het word een stuk minder.
Het ene jaar investeren ze om kampioen te worden en het jaar erop schieten ze om wat geld terug te verdienen, dit hebben ze 2 jaar terug ook gedaan.

Dan ken jij Gotenborg ook slecht.. want toen ze 2007 wonnen schoten ze ook in 2008 een prachtige show.

Maar wel met ongeveer de helft van de spullen die ze in 2007 en 2009 gebruikten.

Dat viel ook best wel mee.. Maar wil dat zeggen dat ze per definitie een slechte show schieten? Lijkt me niet.. Ik had er ook al een op het veld toen in 2008.. kon hem wel wurgen zo wat.. Omdat er in iemand zijn ogen minder (lijkt!) te staan is het meteen al niks..

Dat viel ook best wel mee.. Maar wil dat zeggen dat ze per definitie een slechte show schieten? Lijkt me niet.. Ik had er ook al een op het veld toen in 2008.. kon hem wel wurgen zo wat.. Omdat er in iemand zijn ogen minder (lijkt!) te staan is het meteen al niks..

Dan moet je dat gewoon doen, ik kom vanavond even langs. Hoef je met de
scooter niet naar mij te komen....Ik had namelijk de zelfde reactie toen
we op het veld kwamen.

P.S, bel Gerdo maar om te helpen als je het niet alleen kan!
Ben nu onderweg!!!

sorry ik heb en geef daar geen antwoord op.

Maar goed hier nog een show van Intermede op Courchevel in Frankrijk:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dan moet je dat gewoon doen, ik kom vanavond even langs. Hoef je met de
scooter niet naar mij te komen....Ik had namelijk de zelfde reactie toen
we op het veld kwamen.

P.S, bel Gerdo maar om te helpen als je het niet alleen kan!
Ben nu onderweg!!!

Ja maar jij bent gewoon een gevalletje apart.. Italië management..Dan moeten er minimaal een container met metalen buizen staan met een minimaal kaliber van 150MM... dus ja.. he..dat zegt al weer genoeg! :D

Laatst bewerkt:
Bedankt weer voor het schijfje Knokke-09, Jack. Na al de beelden weer
gezien te hebben, krijg ik er nog meer zin in!
We hebben op dit forum al wel de nodige voorpret, alleen duurt het nog
'maar' 5 maanden.

O ja, wat die buizen aangaat, ze zijn bij jou toch aan het verbouwen, die
aannemer kan best wel een containertje missen voor het goede doel. Hahaha

De deelnemerslijst beloofd weer veel dit jaar! Ik ga dit jaar weer mijn uiterste best doen elke dag aanwezig te zijn!

Ik ben ook erg benieuwd naar het bedrijf uit Argentinië, het land van de Tango! Ik hoop dat ze hiermee een connectie maken en dus een show met passie en opzwepingen weten te presteren!!!

Frankrijk en Canada zijn uiteraard bekend! En heb ik er dan ook hoge verwachtingen van! Vooral van Intermède Artifices!

Ik heb er al weer zin in:)

Het is nu zeker dat ik de shows van Canada en Zweden kan en zal meepakken.
Is wel twee keer heen en weer rijden op drie dagen, maar dat heb ik er wel voor over hoor! :)

ik hou vooral van veel knal en sier, is er een deelnemend land die daar goed bekend om staaat?

Ja hoor, dan kan ik je alle shows aanbevelen.
Met name de finales, hier zie je erg veel knal en sier........
( jawel, gewoon door elkaar heen ) Daar doen ze niet moeilijk over.

Ik ben zelf al jaren op zoek naar een show in Knokke zonder
knal en sier - ik hou daar niet zo van - maar die heb ik tot nu toe nog steeds niet gevonden.......

Back
Bovenaan