Bij deze ook nog even mijn verslagje van Zaterdag, en de film...
Afgelopen weekend heb ik weer kunnen genieten van een spetterend showtje in Knokke/Heist...
Hier een klein fotoverslagje..
Na een paar gezellige uurtjes in Baarle, kwamen we na een flinke rit in Knokke aan. Auto konden we moeilijk kwijt, maar na een klein half uurtje gelukkig toch een plekje kunnen vinden. Snel naar het strand, en nog net voor het donker wat plaatjes kunnen schieten..
Volgend jaar neem ik mn hengels mee denk....
En ook mn vliegers
Prachtig strand daar, en toen we verder liepen zag ik het bord waar we voor kwamen..
In de verte zagen we de prachtige opbouw staan, en mee ging het looptempo omhoog. Ook het looptempo van de politie ging omhoog, en het duurde niet lang of hij gebaarde met zijn arm dat we niet verder mochten. Ik zwaaide terug met mijn statief, en begreep al dat we richting boulevard moesten.
Jammer, dit jaar dus helaas geen plaatjes van de opbouw..
Toen we boven kwamen schrok ik van de enorme drukte....whoo, wat een volk zeg. Ik keek naar de punt waar ik afgelopen jaar stond, en die zag al helemaal zwart van de hoofden. Ai, en nu?
We liepen verder en daar zag ik Monsterking staan, even een handje en wat kletsen. Ondertussen werd het steeds drukker, en we moesten nu toch maar eens een plek gaan zoeken. En wie zagen we daar? Apollo en zijn maat kwamen ons schreeuwend tegemoet

We liepen met zijn allen verder..
Opeens zag ik iets, 2 horecakramen, waar nog geen mensen achter stonden, en een dranghek wat open stond.
Perfect plekje, en helemaal blij pakte ik mijn spullen uit.
Gelukkig liep er een vrouwelijke agente recht voor mijn neus, toch maar even vragen aan haar....Ja, dat mag wel hoor, en glimlachend liep ze weg.
Leuke dame, en op wat strandhuisjes na, stonden we toch aardig dichtbij de schietplek.
Net voor de show begon, had Blazuhh de pech dat hij met een lege batterij zat. Gelukkig had ik mijn fotocamera ook nog bij, dus hij heeft toch wat leuke foto's kunnen maken. Blazuhh er zaten echt hele mooie bij, hier mijn 2 favorieten:
Ik heb de hele show kunnen filmen, het viel niet mee omdat er veel strandhuisjes voor me stonden, ook stonden we aardig dichtbij

Toch is er best een gave film uitgerold, 20 minuten prachtig vuurwerk met een betoverende melodie..
Op wat kleine dingen na een prima show, ik zou zeggen veel kijkplezier met de film..
Klik Hier
Verder nog iedereen die in Knokke was harstikke bedankt, het was een heftig avondje met een nog heftiger nachtje...
Groeten ,
Thunderboy