[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Earthquake van Pronk , super tempo, lekker finaleshot , mooie mines,heerlijke burst ,mooi ti-boeket ,wint het met gemak van al het andere knalshit ,tralalalalalala.

Voor mij toch echt de secret salute
gevolgd door de silver salute en tears of beauty!!

ze lagen alle 3 dicht bij elkaar in de buurt.

De Silver Salute vond ik toch wat tegenvallen dit jaar... Ik had het idee dat hij voorgaande jaren harder ging. Voor de rest geen andere knalcakes gehad dus daar kan ik niet over oordelen.

Dutch thunder / Thunderstruck / Secret Salute staan samen op de eerste plaats.

Silver salute als 2e

heb de Thunderstruck, Secret salute en de Silver salute afgestoken dit jaar.

De Secret salute gaf het grootste "wow" effect hier in de straat.
En de Thunderstruck gaf meer reacties dan de Silver salute. Dus volgend jaar geen Silver salute meer :p

Ja ik heb dit jaar bewust 2 twee knal blokjes na elkaar afgestoken (Hardix Thunder en Wolff Silvr Salute), eerlijk gezegd
kan ik geen winnaar aanwijzen, ze zijn beide bruut. Prijs bepaald voor mij uiteindelijk de winnaar en dat is Hardix.

Mijn favoriete knalblok blijft die nog steeds van Bonfireworks Thunder Tail.

Ik had dit jaar, de silver salute, Secret salute, thunderking, MC thunder, Hoogmoed, Thunderking XXL, Colorful thunder tail, No mercy, Tears of Beauty.

Nummer 1 is voor mij nog steeds Silver Salute
Dicht daar op volgend is de secret salute en de Tears of beauty.

Tegenvaller was de Colorful thunder tail uit de dream collectie.

Vond de secret salute vooral goed door het geweld dankzij de toegevoegde crackling. Qua knal was de dutch thunder echt het hardst (en z'n grotere broers van Hardix). Toch blijft de silver salute ook heerlijk. Die gaat nog steeds goed hard, schiet in salvo's en heeft mines. Denk wel de compleetste cake van deze lijst.

Ik had dit jaar de: Silver Salute, Secret Salute, No Mercy, Asian Thundercake en de oude Colourfull Thundertail.
Stuk voor stuk geweldige knalcakes die ik allemaal graag in mijn collectie zou willen houden. Als je puur naar de knal kijkt dan vind ik de Silver Salute en de No Mercy het hardst, maar aangezien de No Mercy net zo hard knalt als de Silver Salute en langer door gaat met grotere salvo's vind ik de No Mercy de hardste knalcake van Nederland. Op de tweede plaats komt bij mij wel de Secret Salute. Gewoon een geweldig knal/crackling blok wat een completere show geeft als een Silver Salute of een No mercy. De knal komt eigenlijk heel erg in de buurt ervan, maar door de crackling weet ik niet of dat de knal zo hard is of alles bij elkaar. De Colourfull Thundertail was ook weer geweldig doordat hij lekker veel schoten heeft en qua knal ook erg hard ging, maar net iets zachter als een Silver Salute. En de Asian Thundercake vind ik ook echt geweldig doordat hij hele grote salvo's heeft met een fluiter er tussendoor waardoor hij zich onderscheid van de andere knalcake's, maar de knal vond ik minder hard en niet constant genoeg. De ene knal ging harder en de andere dus weer zachter wat ik erg jammer vond.

Als ik aan het einde van het jaar, maar 1 knalcake zou mogen kopen zal ik toch voor de Secret Salute gaan aangezien de knal al enorm hard is en met de grote crackling boeketten en mines erbij maakt het het helemaal af, gewoon een TOP cake!

Earthquake van Pronk , super tempo, lekker finaleshot , mooie mines,heerlijke burst ,mooi ti-boeket ,wint het met gemak van al het andere knalshit ,tralalalalalala.

hier heb ik niks aan toe te voegen oh ja is dan ook nog leuk betaalbaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan