[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit onderzoek is gebleken de volgende resultaten :p

Aftershock Thunder: 79DB
Colorfull Thunder Tail: 77DB
Secret Salute: 77DB
Silver Salute: 77DB
Thunderstruck 77DB
Dutch Thunder: 75DB

Dit gemeten met een decibel app op me phone :p

Yeah right, knikker die app dan maar meteen in de prullenbak. De knallen komen ruim over de 120 DB. Die microfoon van je telefoon kan gewoon de harde knallen niet aan. :p

Blijft toch de silver salute, alhoewel de hoogmoed van Marijn ook een topper is maar deze lijkt een stuk harder omdat alle schoten zo goed als gelijk worden afgeschoten :)

Ik ga met oud en nieuw een paar knalcakes testen welke het hardst gaan.

no mercy
silver salute
gold salute
china red salute cake
afterschock thunder
dutch thunder
thunderking
hoogmoed

ik zal ook filmpjes van posten ben zeer benieuwd!

Laatst bewerkt:
Na het beluisteren van de filmpjes spant het om de secret salute en de silver salute. Toch vind ik de secret salute het beter doen en iets luider klinken dan de silver salute.

1-Secret salute
2-Silver salute

Naam: Blitz
Importeur: BROEKHOFF Vuurwerk
Merk: Crown Colectie
Aantal schoten: 16 schots
Effect: red tail to ti-salute's w/red stars
Prijs: 12,95

Cafferata heeft de Black Thunder Cake, 100 schoten voor 32,50, dat is de goedkoopste 100 schots op het moment. Maar wil je voor echt harde knallen dan is natuurlijk de Secret Salute de topper van het moment, 54 schoten voor ongeveer 25 euro (verschilt per dealer).

Nog van een bepaalde importeur? Je zou 2x de Thunder Struck kunnen kopen (17,50 per stuk), dan heb je bij elkaar 72 shots, en goede ook! Clouds of Thunder is volgens mij ook 35 euro.

Edit: Bij Cafferata heb je ook nog de Extreme, 50 goede harde schoten voor 28,50. De 100-shots knalcake van Cafferata (Black Thunder cake) vond ik vies tegenvallen. Secret Salute is toch 39,95?

Yeah right, knikker die app dan maar meteen in de prullenbak. De knallen komen ruim over de 120 DB. Die microfoon van je telefoon kan gewoon de harde knallen niet aan. :p

Het probleem is, dat je niet weet hoe hard je je speakers moet zetten ;)
Hij was er blijkbaar niet bij, volgende demo wel iemand? :)

Ik was bij de demo en vond de enige 2 hardste de Secreat Salute en de Silver Salute.
De rest was minder hard, en de Colorful thundertail de zachtste.

De knalcakes van Cafferata zijn hier niet in opgenomen, eveneens mis ik de Salute en de No mercy. In dat opzicht vind ik niet dat op basis van dit topic bepaald kan worden wat nu de hardste knalcake is.

Jupilerfreak, dit heb ik een paar posts terug al uitgelegd.

Ik heb een topic aangemaakt met zoveel mogelijk knalcakes, onder dezelfde omstandigheden, om een zo eerlijk mogelijke vergelijking te kunnen maken. Ik kon er wel elke knalcake van nederland inkwakken, maar dat vind ik dus pas niet eerlijk.

Daarnaast is de naam van dit topic NIET : en de hardste knalcake VAN NEDERLAND is...

De knalcakes van Cafferata zijn hier niet in opgenomen, eveneens mis ik de Salute en de No mercy. In dat opzicht vind ik niet dat op basis van dit topic bepaald kan worden wat nu de hardste knalcake is.

Wel een goede / nuttige discussie: het houdt importeurs allert niet onder te doen voor de concurrentie en daar hebben wij alleen maar voordeel bij.

We moeten er alleen wel om denken dat andere instanties ook meelezen en we goed vuurwerk kapot kunnen praten.

Hardix doet zeker niet onder voor de silver salute. Daarnaast is het een eeuwig durende discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan