[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jupilerfreak, dit heb ik een paar posts terug al uitgelegd.

Ik heb een topic aangemaakt met zoveel mogelijk knalcakes, onder dezelfde omstandigheden, om een zo eerlijk mogelijke vergelijking te kunnen maken. Ik kon er wel elke knalcake van nederland inkwakken, maar dat vind ik dus pas niet eerlijk.

Daarnaast is de naam van dit topic NIET : en de hardste knalcake VAN NEDERLAND is...

True, true. You got a point. My bad.

Het zijn verschillende cakes met verschillende stijlen en prijskaartjes eraan. Echt appeltjes en bananen met elkaar vergelijken. Ik vind het echt moeilijk zo.

Mijn voorkeur gaat dan uit naar de Silver Salute, omdat ik deze toch het meest constant vind presteren. Doffe dreunen in salvo's. Terwijl de Dutch Thunder een prachtpotje is om overdag mee te spelen, Thunderstruck om de dag mee te openen en de Secret Salute om los te laten als 00:00 uur moment. Nogmaals, ik vind het echt een lastige keuze.

:bye:

Laatst bewerkt:
Ach ja, hardste, het ligt allemaal dicht bij mekaar, dit jaar eens geen SS maar gaan we voor de Hardix en Rubro knalblokken!

Wat vinden jullie eigelijk van de salute van wolff?
Niet de silver salute dus, maar de "gewone" salute.

Gewoon een stevige beukcake. Maar anders dan de SS en NM, omdat deze schot voor schot gaat. Met 18,50 qua prijs wel te duur vind ik. Met een korting nog wel te doen, anders wordt het toch wel een dure cake. Leg bv 4 euro bij en je hebt al een Silver salute.

Prijs van 15,- euro maximaal wat mij betreft. Dus kom je na een korting op 15 euro of minder uit, dan is het een leuk ding om mee te pakken ja. Dan is deze het geld zeker waard.

ik zelf ga voor de silver salute elk jaar knal ie alles eruit hier! Dit jaar ook de Earth Quake van de pronk serie kijken hoe hard die gaat! Mooie test.

Inderdaad, jammer dat die zo moeilijk te krijgen zijn voor mij. Hoogmoed beukt lekker door. Maar gelukkig is dat bij een Silver Salute ook wel makkelijk voor elkaar te krijgen:rolleyes:
Heb dit jaar de Silver Salute en die knalcakes van Hardix, ben benieuwd welke harder is.

Ik moet zeggen dat ik de secret salute echt een ziek gaaf ding vind
Hij knalt de silver salute er dik uit wat een bak dat ding super

De Dutch Thunder en zijn grotere broer de Thunderstruck zijn zeker de moeite waard! De Silver Salute en de Secret Salute is toch een ander type knal. Een kartonnetje Thunderstruck ipv kartonnetje Silver Salute staat nu al op de wenslijst voor 2012 / 2013. Prijstechnisch ook goedkoper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan