[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Extreme Salute van B&W heb ik zelf al een paar keer mogen afsteken. Geeft ook harde knallen voor Nederlandse begrippen!

snc10547lc9.jpg

Wat vond je er zo opvallend aan dan? En waarom noem jij de Silver Salute nou 'ns niet?

De Silver Salute heb ik nog niet live mogen bewonderen
Wie weet dat ik dan van mening verander

De Asian Thunder 500 heb ik wel gezien, en die ging ongelooflijk hard en snel. Misschien niet op ons filmpje te merken, daarom ga hem zien bij een demo, ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Top 2 die ik live heb meegemaakt:
1 Big MC Thunder
2 MC Thunder

Top 5 die ik heb besteld heb en van filmpjes ken:
1 Spinning Salute
2 Clouds of Thunder
3 Asian Thunder Cake 100sh.
4 Silver Salute
5 Extreme Salute

Nu ik gisteren de Silver Salute bij de demo van Frits gezien heb moet ik mijn mening wijzigen.

Voor mij persoonlijk is dit de absolute beste knalcake in Nederland op dit moment van alle knalcake,s die ik ooit live heb mogen aanschouwen.
Voor mijn commentaar op deze cake zie het topic bij Wolff

ik zou het echt niet weten maar meybe ga ik is kijken of er een cake is met veel shots en een normaal budget

de mooiste vind ik toch wel de
1. silver salute van wolff hardste knal
2. mc thunder van lesli mooiste effecten
3. bang 2 bang van broekhoff gewoon gaaf

Ik wil dit topic even bumpen.
Nu we inmiddels voorbij de jaarwisseling zijn: wat vonden jullie je persoonlijke toppers van knalcakes afgelopen jaar? Je hebt ze nu immers in het echt gezien/gehoord in de straat.
En welke nieuwe knalcakes lijken het voor 2010 helemaal te gaan maken? Welke zien er veelbelovend uit?

Ik denk dat de Colorful Thunder Tail (B&F Fireworks/Bonfireworks),China Thunder (Katan), Thunder Defense (Broekhoff) goed gaan scoren dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan