[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwacht dat de nieuwe knalcake van RUBRO dit jaar ook hoge ogen gaat gooien. Hij heet voor wie het niet weet de Thunder Salute en is hier te vinden

ik ga voor:

1 Colour thunder tail-Dream fireworks collection
2 Big mc Thunder
3 de knalcake van Rubro Thunder Salute (ook een aanrader volgensmij :) )

Iemand al een idee waar de knal van de China Thunder ( china label ) te plaatsen is ?

Van wat ik tot nu toe heb gezien zijn dit mijn favorieten :
- Silver salute
- Colorful Thunder Tail
- Big MC Thunder

Geen ervaring met Hoogmoed, maar dit lijkt mij één van de beste knalcakes.
Hij is misschien niet de hardste, maar met zijn mooie tails en hoge tempo wel uniek :)

Geen ervaring met Hoogmoed, maar dit lijkt mij één van de beste knalcakes.
Hij is misschien niet de hardste, maar met zijn mooie tails en hoge tempo wel uniek :)

Ik ben ook wel onder de indruk van de hoogmoed. De eerste ervaring moet nog komen, maar de filmbeelden beloven veel goeds. Na de 31e weet ik het pas zeker, maar ga hem zeker uit proberen.

Vond de Sound Barrier de hardste en indrukwekkendste tot nu toe. Net iets harder dan de Silver Salute.

Tot nu toe staat de Silver Salute ver boven aan op mijn lijst.
Maar ik heb zeer goede verwachtingen van de Hoogmoed.
Dus wie weet staat die op 1 na 31 dec.

Iemand al een idee waar de knal van de China Thunder ( china label ) te plaatsen is ?

Van wat ik tot nu toe heb gezien zijn dit mijn favorieten :
- Silver salute
- Colorful Thunder Tail
- Big MC Thunder

Jawel, zet hem maar onderaan in het rijtje. lekker tempo, dat wel, maar daar blijft het ook bij. Even later werd de Thunder Defense vaan Crown geschoten en die was vele malen harder.

De vraag is al eerder gesteld door een ander, toen zonder antwoord. Dus bij deze anders geformuleerd:

Is er iemand die ervaring heeft met zowel "Aftershock Thunder" als "Silver Salute"?
En zoja: is er een hoorbaar verschil in volume?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan