[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik de Earth Quake van Pronk uit het 4 Elements assortiment toch zeker ook wil nomineren. Een zeer nette knalcake, voor een zover ik tot nog toe op film gezien heb, zeer nette prijs.

Is deze knalcake harder dan de Silver Salute?

Kijk je enkel naar het aantal gram per schot zou theoretisch gezien de Silver Salute harder knallen dan de Colorful Thunder Tail.

Silver Salute : 240 gram / 36 schots = 6,66 gram per schot
Colorful Thunder Tail : 450 gram / 100 schots = 4,5 gram per schot

Wel lijkt mij het effect en het nadreunen van de Colorful Thunder Tail beter tot z'n recht komen door 't snelle tempo van de cake.
Beide cakes staan dit jaar zeker te weten op m'n lijst! :D

Verder ben ik dit jaar ook erg benieuwd naar de cake "Hoogmoed" van Marijn Vuurwerk. Knalt in één keer 36 schoten de lucht in met zilveren tails eindigend in harde knal!

Colorful Thunder Tail en Silver Salute hebben denk ik beide gewoon de maximale knal lading.
Silver Salute schiet dan wel in salvo's, maar de Colorful Thunder Tail dan weer moet een horen tempo.
Je moet het toch echt meemaken om goed te kunnen oordelen.
Er zijn dit jaar veel goede knalcakes op de markt. :)

'k vond de Clouds of Thunder ook wel erg leuk, maar de Silver Salute staat voor mij bovenaan.
salvootjes van 3 recht omhoog + mine perfect. Makkelijk combineerbaar en modereerbaar.

dit jaar ga ik voor de 100 shots asian thundercake.afgelopen keer had ik 2x de silver salute en had bij mij toch niet de indruk achtergelaten die ik verwacht had.

zowiezo met die fluiter erbij is die toch anders dan andere,dus ben benieuwd.

1-Silver Salute-Wolf
2-Mega Boost-Wolf
3-No Mercy-Wolf
4-Colour thunder tail-Dream fireworks
5-Salute-Wolf
6-Asian Thundercake 500gr-GBV
7-Thunder king 500gr-Original
8-Thunderking/Thunderingheaven 25sh-Original
9-Asian thunder cake 25sh-GBV
10-bang to bang-Broekhoff
11-Golden salute-Wolf (gaat erg hard maar de prijs is veel te hoog)
12-after shock thunder-Hardix
13-Briliand Salute-Hardix
14-Mc-Thunder 500gr-Lesli
15-Mc-Thunder 25sh-Lesli

Dit is mijn persoonlijketop 15!

groet 3xh

Laatst bewerkt:
Hier mijn persoonlijke top 3 van cakes die ik in mijn bezit gehad heb:

1: Silver Salute

Ervaring:

Loeiharde bursts, salvos van 3 ,
lekkere mines eronder,prijs/kwaliteit is top

2: Asian Thunder Cake 500 gram

Ervaring:

De combinatie fluit en knal is gewoon top.
Cake is een echte aandachtstrekker met al zn geweld
Prijs ligt net iets te hoog had liever 30 euro gezien,daarom nr 2

3: Energetic (Lesli)

Ervaring:

De salvos maken deze cake. Bursts zijn zachter dan de bovenste 2 cakes,
Peonys zijn zo foetsie, en had uit persoonlijk opzicht ipv peonys liever whistling tails gezien, nietaltemin een cake die goed zijn voet op het pedaal houdt.

Ik kan nergens een topic vinden over de "colour thunder tail" van Dream Fireworks.
Ben namelijk heel benieuwd naar wat informatie, of is er nog geen topic van?

Mvg,

Bavaria

Dat moet toch de Silver Salute van Dynasty zijn volgens mij. Heb er al veel voorbij zien en horen komen maar de Silver salute is toch wel het hardst. Toch komen verschillende (nieuwe) knalcakes (oa de No mercy) behoorlijk in de buurt.

Gister op de demo in rijswijk divers knalcakes gezien. Allemaal harder als normaal sier en vond de vernieuwde no mercy de beste van allemaal, dit is nu een 72 shots silver salute blok geworden.

1.Silver salute+no mercy
2.Colour thunder tail
3.25s salute.

Wolf staat nog steeds stipt op nummer 1 want de hardheid van de silver is nog door geen enkele importeur evenaard en zie dat ook niet snel gebeuren want cakes die harder gaan dan silver worden vast en zeker afgekeurd.

Ik denk toch dat dit het gaat zijn:

1) Silver Salute (Wolff)
2) Mega Boost (Wolff)
3) Thunder Defence (Broekhoff)
4) Clouds of Thunder (Broekhoff)
5) Colorful Thunder Tail (Bonfirworks)

De nummers 3 en 4 worden onderschat hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan