[Indextopic] Knalcakes\ cakes met harde burst

Ik ben opzoek naar een redelijk goedkope 100 shots knalcake die gewoon schot voor schot gaat. Rond de 30 euro, weet iemand welke aan te raden is en bij welke winkels ze deze verkopen?

Persoonlijk zou ik voor een de decibell salute gaan, 3 cakes met een totaal van 108 schoten, alleen is het ff kijken waar die goedkoop is, want bij de lokale winkel kost die 75,- maar bijvoorbeeld de meeste outlet winkels/freak actie's kost die tussen de 40/45,-

Persoonlijk zou ik voor een de decibell salute gaan, 3 cakes met een totaal van 108 schoten, alleen is het ff kijken waar die goedkoop is, want bij de lokale winkel kost die 75,- maar bijvoorbeeld de meeste outlet winkels/freak actie's kost die tussen de 40/45,-

Dat is ook zeker een zeer goede optie. Veel meer een rambak in plaats van een grote langdurige trage cake. Hou ik persoonlijk ook meer van. :)

Ik ben opzoek naar een redelijk goedkope 100 shots knalcake die gewoon schot voor schot gaat. Rond de 30 euro, weet iemand welke aan te raden is en bij welke winkels ze deze verkopen?

Volgens mij verkoopt Steenbergen een oudere batch Matrix. Keer vier heb je een prima 100 shots blokje.

We komen dit jaar met een nieuwe valk knalcake met 25 Schots
De 10 Schots en 64 Schots blijven in de collectie

Is de Hexaniet van wolff dan misschien iets?
Is dit trouwens geen omlabeling van de White Thunder?
Verkrijgbaar bij intratuin.

Nou dan zijn die nog wel de moeite waard. Ze knallen lekker in vergelijking met wat er nu legaal te verkrijgen is op film dan. Als dit uitloop is,en hij presteert zoals op het filmpje, dan is dit 1 van de betere knalcakes op dit moment.Ben alleen bang dat dit niet zo is. Vind hem wel prijzig 14,95 bij intratuin. Daar heb ik in het verleden toen die nog White Thunder heette geloof 8 euro pst voor betaald.

De Cruel Cannon wordt dit jaar weer geimporteerd. Niemand weet dus nog hoe ie nu presteert. De White Thunder, Cruel Cannon en Hexaniet zijn omlabelingen.

Back
Bovenaan